TG955 med teknisk. Forsinket

HS-TGA

ScanFlyer Blue
Vel, kommer ikke avgårde med det første. Avgangen er forsinket pga teknisk. Ser de holder på med engine 4.
Venter visst på en del fra Frankfurt. Antar da det er noe Lufthansa har til sine A340-600, som vel har samme RR motorer?

Avgang er ventet først 20.00

Kundebehandlingen til Thai har så langt vist seg å være eksepsjonelt bra. God info har vi fått og vi er nå innlosjert i hotellsuite for dagopphold og med følgende måltid.

All honnør til TG.

Denne hadde hydraulikkproblemer når den landet. Brukte absolutt HELE banen når den landet og benyttet heller ikke thrust reversers....

Denne hadde hydraulikkproblemer når den landet. Brukte absolutt HELE banen når den landet og benyttet heller ikke thrust reversers....

Bare spekulasjoner fra min side, men om de ikke brukte thrust reverse og jeg så dem mekke i motoren, kan de da være akkurat thrust reverser som var problemet på den ene motoren? Derav ny del fra Frankfurt der Lufthansa technical nok har et stort utvalg deler til blant annet
A340-600?

Ser nok ut til at det blir to Thai-maskiner her i morgen... Dagens avgang er utsatt til i morgen.

hørte godt at de kaldte ny info tidligst kl .1800, mens vi sad og vente på at komme til CPH...
Må have haft travlt i OSL idg
Hilsen
Ole

Jepp, da ble avgangen utsatt til 13.15 i morgen. Ny del kommer visst med den andre thaimaskinen. Var visst noen som klarte å bli booket om via Zurich. Hørte dog at maskinen til Zürich ble forsinket den og, så hvordan det gikk med dem som visst bare hadde 35min transfer det vites ikke.

Sånn kan det gå. Vi har fått utmerket oppfølging med svær suite og flere måltid.

PS! Hvem kan jeg holde ansvarlig for den første hotellnatten i krabi som jeg må betale for, uten å få brukt????

PS! Hvem kan jeg holde ansvarlig for den første hotellnatten i krabi som jeg må betale for, uten å få brukt????

Prøv en skademelding til reiseforsikringsselskapet ditt du, så vil de håndtere eventuelle krav mot andre.

Ser ihvertfall ut som at TG954 har ankomst også i morgen. Ligger dog inne som 30 minutter forsinket allere. Dagens fly er oppført som TG9559 med avgang 13:15. Og så ny ordinær avgang 14:15 TG955.

En rask titt på Thaiairways.com viser at det er daglige avganger i en uke til... virker som første uke med 5 ukentlige blir 20 og 22. April.

Last edited:
Det blir vel ganske hektisk på utland i morgen da når Thai har 2 A340'er som skal avgårde til Bangkok kl. 13:15 og 14:15.

PIA ankommer med B777 kl. 14:00 fra Lahore og denne skal videre til Pakistan via CPH kl. 15:15.

Mye stort mao!

Back