Test: UA C vs LH "nye" C vs SK nye C

Re: Test: UA C vs LH

Nå skal jeg være helt ærlig og innrømme at jeg aldri kommer til å sette meg på en LH 744 i M igjen. Det har jeg gjort 2 ganger, det var nok... Her noen bilder.. Vi var 25 mann!! og en stakkars dame som fikk sete midt imellom 25 nordmenn på fylletur til Miami!!

Attachments

• CIMG0262.JPG
    CIMG0262.JPG
    197 KB · Views: 92
  • CIMG0263.JPG
    CIMG0263.JPG
    199.6 KB · Views: 94
  • CIMG0264.JPG
    CIMG0264.JPG
    189.6 KB · Views: 92
  • CIMG0272.JPG
    CIMG0272.JPG
    202.1 KB · Views: 94

Noe som overasker med nesten like mye hver gang jeg flyr LH er at de server øl på glassflasker. Fra ett kulinarisk synspunkt er det en positiv overaskelse ser om økonomen i meg rynker litt på nesen

Huff, de bildene bringer fram marerittaktige minner fra FRA-BKK-FRA. Til og med den "stakkars" dama kan man se har liten plass til beina. Og den sovestillingen sier vel litt om komforten. Såvidt jeg kan se er ingen seter reclined, så her kan man bare forestille seg.... uff & uff! LH skal være temmelig mye biligere hvis det skal være aktuelt neste gang.

Ja, de turistklassebildene der frister IKKE til å fly IC på turist med Lufthansa!

Er du alene, er de veldig flinke til å holde igjen nødutgang til helt på slutten av boarding og det er enkelt å få et sete der, det er min erfaring.. Jeg har flydd mye LH IC både A340 og 744 og har aldri klaget. Du får ganske enkelt hva du betaler for.
Slenger med et bilde fra 744 og mine 3 meter benplass:

Attachments

• 210420051501fvVolkTJNOYebgg6iO.jpg
    210420051501fvVolkTJNOYebgg6iO.jpg
    45.1 KB · Views: 97

Originally posted by Concorde

Er du alene, er de veldig flinke til å holde igjen nødutgang til helt på slutten av boarding og det er enkelt å få et sete der, det er min erfaring.. Jeg har flydd mye LH IC både A340 og 744 og har aldri klaget. Du får ganske enkelt hva du betaler for.
Slenger med et bilde fra 744 og mine 3 meter benplass:

Vel, det setet du hadde har en slide som er rimelig irriterende rett foran deg. Har opplevd det på UA flere ganger

Det skal nevnes at denne 744en ikke er verre enn f.eks. KLM...

Back