Test av Air China + Cebu Pacific til Filippinene

Har endelig fått alle poengene for denne turen: 8250 eurobonuspoeng

Det varierer veldig mellom strekningen og hvilken vei jeg fløy strekningene. Skjønner meg ikke helt på hvilken måte de beregner poengene, economy er visst ikke alltid det samme.

Syns det er litt ironisk at det selskapet som leverte best var det som er svartelistet i Europa :p

Kjenner noen som reiser en del OSL-PEK som liker godt ruta med CA fra ARN. Dette er dog folk uten flyinteresse som sannsynligvis prioriterer reisetid høyere enn kvalitet på mat, IFE etc.

Ecokabinen til CA så jo ikke direkte imponerende ut. Syns virkelig PTV bør være et minimum på long haul hos et moderne selskap (det samme gjelder forsåvidt AVOD). Og så CRT-skjermer da :p
Ser også for meg at midtsetet i 5-seteren på 777ene til CA må være en forferdelig plass å være. Hva i all verden tenkte de på når de valgte den configen?

Ser også for meg at midtsetet i 5-seteren på 777ene til CA må være en forferdelig plass å være. Hva i all verden tenkte de på når de valgte den configen?

Enig - men jeg har da overlevet. Særligt da jeg havde 5 sæder for mig selv :)
Men jeg foretrak nu da de fløj A330 på ruten!

Veldig fin report med gode bilder :) Jeg kan bekrefte at Air china er to be avoided... :D Jeg tok også et fly fra Cebu Pasific men, der kunne jeg nesten få inn to knyttnever og det hvar på det bakerste sete i en nyere ATR 72-500 ;)

Fin rapport jeg prøvde china souteren fra amsterdam til Begjing og videre til manila , kan ikke si de var noe bedere. Informasjon foregikk på kinesisk og masse forsinkelser.

Takker for rapport, flotte greier og fint med ECO rapporter også. Jeg forstår at det er ikke noe poeng i seg selv å teste Air China, i så fall bør en legge inn 1 uke ekstra med ferie i tilfelle en glemmer å varsle om at en også har tenkt å benytte returbilletten...

Back