Terningkast 6

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tar av meg hatten for dagens DY-opplevelse... Maskinen hjem fra SVG kom sent inn og vi ble til slutt 10 minutter forsinket - men da hadde de tømt en nesten full 737 og fyllt opp igjen med like mange pax. 737`n var som jeg har skrevet et annet sted utrolig ren, pen og stilig innvendig - tøff med skireklame på utsiden også. Skinnsetene er noe av det beste av skinn jeg har sett i et fly... Landet på tid i Oslo gjorde vi også...

Men nå er det snart flere svenske verter/vertinner ombord på DY enn det man finner hos SAS? Blir rart når man hører at en svenske si at sikkerhetsdemonstrasjonen vil kun forgår på norsk...når flyvertinnen/verten snakker bredt svensk...

Replying to Topic 'Terningkast 6'

Ja, det blir vel et datterselskap i Sverige etter hvert! Swedish.no hahahahaha:lol

Originally posted by EB

Tar av meg hatten for dagens DY-opplevelse... Maskinen hjem fra SVG kom sent inn og vi ble til slutt 10 minutter forsinket - men da hadde de tømt en nesten full 737 og fyllt opp igjen med like mange pax. 737`n var som jeg har skrevet et annet sted utrolig ren, pen og stilig innvendig - tøff med skireklame på utsiden også. Skinnsetene er noe av det beste av skinn jeg har sett i et fly... Landet på tid i Oslo gjorde vi også...

Men nå er det snart flere svenske verter/vertinner ombord på DY enn det man finner hos SAS? Blir rart når man hører at en svenske si at sikkerhetsdemonstrasjonen vil kun forgår på norsk...når flyvertinnen/verten snakker bredt svensk...

Så det var svenske verter ombord?? ;)

Eller Norwegian.se :lol

Hadde selv to positive overraskelser for nesten et par uker siden med Norwegian (OSL-STN-OSL). De har virkelig kommet langt siden 1. september 2003 (min første utenlandstur med dem til t/r ARN) - hyggelige folk om bord som var virkelig interessert i å gjøre en god jobb.

KGL_onboard_DY.jpg

Selvportrett i på konsulentrekken (2-seteren ved nødutgangen)

DY_in_flight.jpg

Og det var en perfekt plass for å fotografere - bildet er tatt fire minutter etter avgang fra OSL.

Vi var en tur i Paris forrige helg, og fløy til Beauvais med NAS. På de flyvningene var det opptil flere svensker begge veiene. Ikkeno' spesielt i det, hvis man går ut i Oslo en gang imellom. :) Den som imponerte mest på turen sydover var skipperen som pratet til passasjerene på norsk, engelsk og glimrende fransk. Jeg tror de mange franskmennene ombord satte pris på servicen/omtanken.

Originally posted by EB

Du kjørte vel Alfa-taxi idag ? :naughty:

Desverre ingen Alfa-taxi... Må nok huske å bestille den neste gang...:up: Ellers så ser man jo ikke like mye til crewet hos DY mellom OSL-SVG...

I en Alfa-taxi ser du i allefall lyst på livet...;)

Svenskene serverer oss latte på bakken og svart kaffe i lufta...men kanskje de skulle si at "säkerhetsdemonstrationen vil foreggå på svorsk"?

(litt synd at det ikke er så mange svenska flickor her i byen, da...dom e jo snygga):up:

Originally posted by EB

I en Alfa-taxi ser du i allefall lyst på livet...;)

javel. Forstod bare ikke hav Alfa hadde med hvor mye du så til crewet hos Norwegian. Hvorfor trenger du se crewet så mye i kabinen forresten. Dem serverer jo ingenting.

Back