Tårnet på OSL uten strøm

Re: Tårnet på OSL uten strøm

Iflg. OSL.no så er det forsinkelser pga av tåke.
Er dette reelt, eller kun en fin unnskylding?

Iflg. OSL.no så er det forsinkelser pga av tåke.
Er dette reelt, eller kun en fin unnskylding?

Har du opplevd at OSL "dekker" over informasjon til publikum? Bare spør siden du kommer med et slikt spørsmål.

Har du opplevd at OSL "dekker" over informasjon til publikum? Bare spør siden du kommer med et slikt spørsmål.

Neida, bare lurte siden det sammenfalt så bra. Kan ikke se at de har sagt noe om at tårnet var ute av drift. Har aldri hatt noe imot OSL.no sånn ;)

och på Arlanda hade undertecknad gate på SK481 som tillslut blev inställd. Det var såklart SAS fel att maskinerna inte kom ner i OSL :p

Da tipper jeg VC10 nå sitter ombord i LN-NOW som akkurat startet opp foran meg. Selv misset jeg min forbindelse og venter nå på neste maskin. SAS utstyrte meg med en matkupong til 100, så jeg får meg ihvertfall en matbit mens jeg venter.
Da var det jo synd vi ikke treftes når vi var så nær! Jo da, jeg var blant de siste til å lure meg ombord i LN-NOW, nå sitter jeg på OSL og venter på DY762 og så langt ser det bra ut *krysse fingre*

Ja, og jeg kom meg endelig til Mosjøen etter en 'strafferunde' via SSJ ... Men nå er jeg her ihvertfall.

Back