Tanker om Flyprats julebord

Hva er viktigst for deg (pollen utviklet i samarbeide med SAS)?

• At du ikke umiddelbart faller om og dør av maten

Votes: 28 52.8%
  • At maten smaker godt

Votes: 13 24.5%
  • At det er god service på stedet

Votes: 2 3.8%
  • At du blir ønsket velkommen som kunde

Votes: 10 18.9%

• Total voters
    53
  • Poll closed .
Som den enkle trønderen jeg er ønsker jeg ikke annet enn litt heimbrent å ha i kaffen etter maten. Denne bør forøvrig ha en alkoholprosent på ca 94,67 el94,68 , da jeg synes den er best da. Den bør være levert i ; a)halv-liters cola-flaske i plast(godt vasket), b) 5-liters kanne i plast m/rød skrukork eller c)1 1/2-liters Farris-flaske(godt vasket). Vider er det en fordel at den er levert fra Skrattås på Stjørdal, da jeg vet at all heimbrent derfra er dugelig vare som er gane-vennlig :D :D :D

Utover dette ønsker jeg kaffe (tynn sådan ) laget på vakuum-pakket gul Coop(kokmalt) :drink

Du har helt rett BizFlyer.
Man kan tulle og tøyse med mye, men et sted går grensen. Jeg ser jo nå at jeg har dratt spøken alt for langt. Beklager så mye! I fortsettelsen skal jeg tulle mer seriøst. :love

Visste ikke at Are Kalvø var medlem av forumet, men åpningsinnlegget tyder på det, for jeg tolker vel det som en ironisk kommentar til en annen tråd. Nuvel. ;)

Er det tillatt å ta med egen stol?

00373634-484680_500.jpg
Er det ikke chaise longue som gjelder ved skikkelige matgilder? Og jeg håper julematen denne gangen kan bli servert som tempura maki, men det passer bare for ribbe og ikke for pinnekjøtt.

Back