For å ikke spore av julebord tråden så lager jeg en egen tråd for å diskutere det vi anser som ekstremt viktige ting for arrangementskomiteen å ta seg av.
Jeg vet at dette ikke er en heltidsjobb for dem, men det slår meg at det er noe vi kan hjelpe til med.
Jeg vil derfor presentere mine krav:
- Det må være julemat for alle. Det inkluderer torsk, sossiser, juleribbe, sånn død sau (husker ikke hva det heter), kjøttkaker og julemarcipan.
- Det må holde svært høy kvalitet
- Det må koste under hundre kroner
- Det må også være asiatisk mat.
- Det må være mat for oss med kull- og paracetallergi
- Jeg ville ikke vært negativ til en liten stående buffet med noen lunkne Russiske pølsesnabber og litt fermentert makrell fra Japan.
- Kunne vi hatt en poll i forumet der alle, også de som ikke skal være med, kan stemme på hver enkelt ingrediens i maten?
- Vi bør arrangere felles buss fra Sandaker.
- Kan vi arrangere at det blir sendt ut halve kort fra en kortstokk til alle, og så går man rundt i salen og finner perfekte par, og dermed sidemann. Jeg foreslår en poll der vi stemmer om sidemannen skal være til høyre eller venstre.
- Det må være 50% kvinner og 50% menn.
- Hvem lager sanghefte? Anyone????
Sånn, det var det de tingene som er aller viktigst for meg. Så kan vi diskutere dette frem til @Utflyttet våkner. Men vi har nok et par timer på oss.
Mods: Infractions kan sendes til info @ bongos-tryllereiser.no
Jeg vet at dette ikke er en heltidsjobb for dem, men det slår meg at det er noe vi kan hjelpe til med.
Jeg vil derfor presentere mine krav:
- Det må være julemat for alle. Det inkluderer torsk, sossiser, juleribbe, sånn død sau (husker ikke hva det heter), kjøttkaker og julemarcipan.
- Det må holde svært høy kvalitet
- Det må koste under hundre kroner
- Det må også være asiatisk mat.
- Det må være mat for oss med kull- og paracetallergi
- Jeg ville ikke vært negativ til en liten stående buffet med noen lunkne Russiske pølsesnabber og litt fermentert makrell fra Japan.
- Kunne vi hatt en poll i forumet der alle, også de som ikke skal være med, kan stemme på hver enkelt ingrediens i maten?
- Vi bør arrangere felles buss fra Sandaker.
- Kan vi arrangere at det blir sendt ut halve kort fra en kortstokk til alle, og så går man rundt i salen og finner perfekte par, og dermed sidemann. Jeg foreslår en poll der vi stemmer om sidemannen skal være til høyre eller venstre.
- Det må være 50% kvinner og 50% menn.
- Hvem lager sanghefte? Anyone????
Sånn, det var det de tingene som er aller viktigst for meg. Så kan vi diskutere dette frem til @Utflyttet våkner. Men vi har nok et par timer på oss.
Mods: Infractions kan sendes til info @ bongos-tryllereiser.no
Last edited: