• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Takk for meg...

LCH

ScanFlyer Crusty
Medlem
Jeg har vært med her siden Scanair.no het AoN, og i det siste har jeg vært aktiv både her og på airpics.com, men når man begynner å DRØMME OM FORUMET på natta, da går det litt langt!:D

I natt var jeg fly forbanna fordi jeg trodde et uskyldig innlegg hadde blitt moderert, og jeg var godt igang med å skrive (trodde jeg...) en tordentale om overdreven og inkonsekvent moderering, da jeg begynte å ane at tingenes tilstand kanskje ikke var helt slik jeg først trodde. Det var for eksepel mørkt rundt meg og jeg var i senga, ikke foran PC'en.:sarc

Så nå tar jeg en pause, ihvertfall frem til ettermiddag!:D

Replying to Topic 'Takk for meg...'

Velkommen tilbake i ettermiddag.... You are needed!!!

du får melde deg inn i Anonyme Forumholikere - der EB er formann!:D

Er det noen som ikke er anonym så er det vel meg.... Men tilbake til saken. Det er nå ettermiddag - velkommen tilbake LCH!!!

Jo takk, klarte ikke å holde meg unna altfor lenge, jeg sprakk allerede klokken to, da var jeg innom fra en universitets-PC, men postet ikke. Fikk imidlertid med meg at det hadde vært litt æksjn i hjemtraktene mine. Fæle greier!

Har själv försökt göra samma sak en gång i tiden utan någon större framgång.

Det är skönt att kunna titta in här när min accountingoppgave med debits, credits, accounts payable, och annat "skräp" försöker dra ner mig.

Originally posted by Savipix

debits, credits, accounts payable, och annat "skräp"

I feel your pain! Det mener jeg virkelig, tall har aldri vært min greie.

Nett kan være fæle greier.
Jeg ba om nett-fritt kontor, og vips klarte jeg å skrive en hovedoppgave på 7 uker. MED HJERNERYSTELSE og konstant hodepine!

Nett-fritt kontor??? Du mener bilen???

Hovedopgave i nettforums innvirkning på menneske hjernen???

Originally posted by N-3PB

Hovedopgave i nettforums innvirkning på menneske hjernen???

Nei, men det kunne jeg sikkert smurt i sammen også!:D
Vedlikehold for alle penga!

Hvis det er vedlikehold for alle penga her ute så blir det ikke mye vedlikehold,
mao en kort hovedoppgave:p :p

Back