Takk for det gamle og godt nytt..

Et tiktig godt nytt aar osnskes alle her fra Alpharetta! Her gaar ferden til South Carolina om noen timer. Chick-fil-a-bowl blir hoeydepunktet for familien - vil University of South Carolina faa sitt foerste Bowl-trofe? Personlig er jeg noksaa uninteressert, men jeg faar vaere hoeflig .. ;)

Det blir iallefall stopp ved grensen for aa kjoepe litt fyrverkeri. Stort jorde og ingen naboer innen rekkevidde der oppe.

Ha en hyggelig aften og jeg ser frem til aa se noen av dere igjen i SEA om tre uker!

Godt nyttår fra Trysil. Akurat tilbake etter en skitur og blir snart å hive seg over grytene for å lage en bedre 3 retters for 10 personer. Lammecarre til hovedrett. Nok drikke blir det også, itillegg har man også skaffet noe eksplosiver til bruk ved midnatt. Ha en fin nyttårsfeiring

Godt nyttår fra Sanford! Her sitter jeg og nyter en aldeles utmerket frokost - engelsk te og grovbrød med leverpostei, som jeg "smuglet" inn i landet på mandag. Nam! Blir en kjapp tur bort til skolen for å finpusse ILS approach prosedyrene, før det blir en rolig nyttårsfeiring i leiligheten min. Blir nok ikke så fancy som mange her har beskrevet, men for meg er kyllingfilet med ris og grønnsaker faktisk ganske luksus!

Tusen takk for et minneverdig år. Flyåret 2010 har vært en opplevelse, jeg har flydd mer enn noe annet år, besøkt nye land, opplevd nye kulturer. Håper 2011 fortsetter i samme stil.

Takk for det gamle - og måtte alle ha en god feiring i kveld, med ønske om et fantastisk 2011 :)

Et riktig godt nyttår ønskes alle sammen fra Sarpsborg.

Kvelden i kveld skal feires hos noen venner i den andre byen... Alltid skeptisk til den andre byen, men morro blir det nok allikevel! Hehe

Ha en fin kveld alle sammen :)

Godt nyttår fra Oslo..
Vært ett hyggelig år på forumet. mye flotte diskusjoner, bilder etc, og at det forsetter videre i 2011.
Spennede også da forumet har gått ett steg videre i år, fra Scanair.no til Flyprat.no

Håper alle får en flott kveld, og at alle forumrister får ett strålende 2011 :)

Godt Nyttår og takk for det gamle fra Ishavsbyen!

Måtte det nye bringe minst like mange hyggelige flyturer, og holde unna all flytrøbbel - ihvertfall for meg :)

(og kona ønsker ingen kompliserte øyskader å ta seg av - så vær forsiktig med eksplosivene!)

Godt nyttår og takk for det gamle fra Skjånes/Mehamn!

Måtte det nye året bli spennende for TOS da Hamburg Intl, Eurocypria og Cyprus turkish som fløy på TOS er gått under, å vi ønsker nye selskap velkommen!

Godt nyttår folkens! :)

Godt nytt år fra Oslo. Blir en meget rolig feiring siden kona har termin om et par dager, kanskje det blir nyttårsbarn:-).

2011 blir iallfall et anderledes år for min del.

God ettermiddag,

Gjort en del ærend i dag og er endelig Hjemme i leiligheten på Bislett.

Har lagt skjorten i bløt, satt på passende musikk på anlegget og åpnet en øl. Selskapet på Briskeby/Uranienborg begynner ikke før 19:30 så jeg har forholdsvis god tid. And på menyen i kveld.

Planen er videre å gå igjennom dagens aviser før jeg kaster meg i dusjen og hopper i smokingen.

Jeg ønsker alle forumister et riktig godt nytt år og en flott feiring i kveld! Ikke minst ønskes også Flyprat.no lykke til i året som kommer; håper vi får mange spennende diskusjoner i året som kommer!

Hei.

Ønske alle på forumet ett riktig godt nytt år 2011.

Jer er for tiden i Molde og feire jul- og nyttårsfering så nå er min base ENML.

Flyhilsen fra Eirik.

Nyttårshilsen fra Rygge Kontrolltårn!

Jeg er på jobb på nyttårsaften. Det vil si, lufthavnen er stengt for kvelden, siste landing var Ryanair fra Krakow og litt før det gikk siste avgang, Iberworld til Las Palmas, det var sånn i halv fem-tiden, så uvanlig tidlig stenging i dag.

Men vi har jo SeaKing her så da må vi ha beredskap. Jeg kunne vært hjemme på telefonvakt, men bor for langt unna til å nå hit innenfor tiden, så da får jeg være her, da.

The upside er jo at jeg har Østfolds beste utsiktspunkt for å se på fyrverkeri i natt.

Legger ved et bilde av kveldshimmelen i kveld, tatt ca. halv fem.

IMAG0019.jpg

Godt Nytt År til alle på Flyprat-forumet!

...

Godt nyttår ifra Haugesund, hvor det er sure og milde været dominerer, vinden øker på og det kan bli interresant hvor rakkettene tar veien i kveld.

Godt Nytt År alle Forumister , takk for det gamle året her inne på Forumet.
Det nye året kommer straks med med nye muligheter og forventninger.
Det blir et bra år!

Godt nytt år ønskes frå Trondheim! Takk for det gamle. Det nye byr på spennande moglegheiter, forhåpentligvis mange bonuspoeng, og kanskje nokre overraskelser? ;)

Ha eit vidunderleg år! :)

Back