Tåke og feilparkering

Re: Tåke og feilparkering

Takker viking, da var det dere jeg så.
Mener jeg så to som tok bilder ;)

Haha, dere fikk dritvær mens jeg koste med i 27 grader på Schipol og spottet.. jaja :P Synes du har noen fantastiske bilder her, men litt for streng med oppskjerpinga - det blir hakkete på noen av bildene, så pass på ;)

Hmmm, tåke i 2 morninger drittvær? Jaja, man tolker det forskjellig,
for mine 4 dager på OSL har vært varme og gode, selv de 2 tåkefrie morningene jeg var der og ikke en dag under 20 grader

Takker viking, da var det dere jeg så.
Mener jeg så to som tok bilder ;)

Jada,du så helt riktig,men ting skjer ikke så fort med meg,så jeg
har fortsatt ikke sett igjennom bildene fra den dagen,hehe.
I følge Cato,så skulle jeg hatt husarrest til jeg hadde fått ferdig
bildene jeg har,og ihvertfall ikke hvert på OSL og tatt nye.

Vidar

Haha, dere fikk dritvær mens jeg koste med i 27 grader på Schipol og spottet.. jaja :P Synes du har noen fantastiske bilder her, men litt for streng med oppskjerpinga - det blir hakkete på noen av bildene, så pass på ;)

Finnes det egentlig ett innlegg skrevet her på Flyprat uten at du skal finne noe galt med bildene?

Såklart kalles det konstruktiv kritikk - men folk har jo faktisk sluttet å poste her periodvis etter å ha følt seg litt for mye kritisert. Derfor mitt innlegg.

Ståle: Det kalles konstruktiv kritikk.......

Vel, hmm - akkurat det er det nok SVÆRT delte meninger om her på forum...! Synes det "pirk`et" som så ofte kommer fra den kanten i grunn har svært lite med konstruktiv kritikk å gjøre... Men det er jo min mening...

H

Last edited:
Back