Takbit falt i gulvet under flylanding

Synes DY Tech brgynner å bli temmelig frekk.Bør passe seg når han kaller ting for slurv på den tidligere BTS basen på Sola:p

Dette var da litt labre påstander DY Tech, og det er ganske alvorlig at du påstår at DY's mekanikere ville sagt noe slikt:exclamati

Bu 662.
Du vet tydeligvis ikke så mye desverre.Du forklarer deg utrolig godt i forumet,men at du skal forsvare BTS og DY bestandig på alle måter på grunn av en tydeligvis stor bitterhet mot SAS forstår jeg ikke.Ikke rakk ned på meg fordi vi ikke deler samme syn på ting.Forstår godt at folk kan bli sinte på meg å reagere på mine uttalelser.Men kan ikke alltid sitte å navngi eller legge all info om ting på bordet i et åpent forum.

Men! Saken her handler om en takbit som falt ned på et flyselskap som ikke har noe med SAS, SAS Braathens, Braathens, Braathens S.A.F.E eller Norwegian å gjøre - godt gjort å få opp tempraturen alikevel...:D

Originally posted by DY Tech

Bu 662.
Du vet tydeligvis ikke så mye desverre.Du forklarer deg utrolig godt i forumet,men at du skal forsvare BTS og DY bestandig på alle måter på grunn av en tydeligvis stor bitterhet mot SAS forstår jeg ikke.Ikke rakk ned på meg fordi vi ikke deler samme syn på ting.Forstår godt at folk kan bli sinte på meg å reagere på mine uttalelser.Men kan ikke alltid sitte å navngi eller legge all info om ting på bordet i et åpent forum.

Selv har jeg opplevd noe du DY Tech paastaar i denne traaden ikke har skjedd, at en takplate ramler ned hos SAS paa samme maate som i Haugesund.....saa jeg syner:question: eller er det et noe mere nyansert bilde i virkligheten ?

...og da kan det vel vaere at BU 662 har noen svaert gode poenger, spesiellt i henhold til dele situasjonen.....:old

Och i den SAS 737 som för några år sedan landade i Kristianstad var det inte bara en bit från taket som ramlade ned utan i princip halva inredningen. Därefter monterades shimmy dampers ....

Og for noen år siden så falt jo et stort stykke av ytterkledningen/deksel av Braathens sin B737 utenfor Gardermoen....heldigvis traff ikke metalldekslet noen på bakken.... Men det var kanskje Braathens-verkstedet på Sola sin skyld....:D

Originally posted by Hurum

Men det var kanskje Braathens-verkstedet på Sola sin skyld....:D

Ja, det er vel faktisk godt mulig om du har lest rapporten...

Originally posted by CFM

Originally posted by Hurum

Men det var kanskje Braathens-verkstedet på Sola sin skyld....:D

Ja, det er vel faktisk godt mulig om du har lest rapporten...

ja jeg har lest rapporten og vet det var deres skyld....
min kommentar var ikke spydig ment....noe tydeligvis de fleste synes om mine kommentarer:cry:

Back