T-Shirts med Fly

BU767

På Norske Vinger
Hallo alle sammen,

Jeg har noen T-shirts fra Skyshirts.com, derfor spurte jeg dem om det var mulig for dem aa lage en Braathens SAFE T-shirt. Her er svaret jeg fikk:

Dear Harald,

Thank you very much for your recommendation, however, I must say , in
20 years you are the very first person suggesting a Braathens SAFE
shirt. I apologize, but I don't feel it would sell all that well.

Sorry, I wish I could have a shirt for every European Airline, but it
is very expensive to develop and print a shirt to break even to
sell.....

I hope you understand.

Happy Holidays!

Send svar tilbake og spør hvor mange han må lage for å tjene penger på de da :) Kan vel organisere et gruppekjøp på forumet, dersom det er interesse? Jeg kunne gjerne tenke meg en BU-tskjorte.

Send svar tilbake og spør hvor mange han må lage for å tjene penger på de da :) Kan vel organisere et gruppekjøp på forumet, dersom det er interesse? Jeg kunne gjerne tenke meg en BU-tskjorte.

Skal gjøre det. Ellers, er der andre her som er interessert i dette?

:up: Klar som et egg . Var det samme jeg tenkte når jeg så det også.
Vært borti at vi trykka opp T-shirts når vi skulle til hockey wm en gang.

Vi tok det hjemme i Norge og mener vi betalte en drøy hundrings eller noe for de skjortene.

Jeg er også med!
Med et lite forbehold om at det ikke koster skjorta...... (Den var tørr.)

Jeg håper det er den gamle logoen/teksten vi snakker om og ikke spyttlysa / fuglebæsjen.

Last edited:
Fikk email fra dem idag, og ble fortalt at deres minimum var 100 skjorter. Noe i det meste laget spør du meg. De oppga ikke noen pris desverre.

Jeg kunne tenke meg enten en 767-205 eller en 737-205 (i 70-talls farger). Skal sjekke litt rundt forbi, kanskje jeg kan finne en bedre 'deal'.

Last edited:
Og endre trådens tittel, bare som et lite tips! :) (til å stå f.eks "Vil du ha Braathens t-skjorte?"

Back