Sykt biz-tilbud fra qatar

Hvis jeg har tolket det rett, så får man gratis hotell ved lang transfertid i Doha? :)

Ja, med visse betingelser.

Have a transit time of between 8 and 24 hours at Doha International Airport.
There are no other Qatar Airways flights with immediate connection (for the required date).

Er ikke unikt, EK kjører et samme (for C og F) og enkelte andre selskaper gir også overnatting (eks. F-pax med LH via MUC). Noe må de jo gjøre for å trekke folk via sandkassen når transfertiden er lang.

Tja..
Jeg sjekket langt frem i tid, alstå sommereferien neste år, utreise 21. Juni til bangkok, retur 13. Juli. 4 billetter i ØKONOMI, pris: ??

202,624- NOK !!!!!!!

Tror IKKE jeg slåt til på dette nei :-)

Hehe, vent til du kommer litt nærmere, så kommer det nok litt mere fornuftige priser. Du har sikkert fått presentert en eller annen deilig IATA-pris, men det kommer ganske sikkert langt bedre carrier fares om en stund.

Tror ikke det har blitt nevnt før i tråden, men tilbudet varer ihvertfall tom. 31AUG for reise 05OCT11 - 31MAR12.

----
Edit: så nå at det sto inne i rulen som var postet fra KVS tool

Godt tilbud dette, reiste med QR fra Arlanda til Bangkok sist vinter og var meget godt fornøyd med deres økonomiklasse. Flybytte i Doha var også helt uproblematisk, faktisk godt med en skikkelig strekk på bena.

Var litt sent ute denne gangen med å finne de aller billigste billettene på de datoene vi kan reise, så da ble det Z-klasse av turen kommende vinter :)

Back