SWISS/SAS USA - spørsmål.
God morgen, da er jeg igjen i gang med en ”meg meg meg” tråd hvor jeg lurer på ting som har vært oppe i andre tråder – men håper dette går greit.
I går kveld fikk jeg trumfet inn en USA tur nummer to for 2011 og det med MEGET god hjelp fra Widerø (manuelt da mine ønsker var vriene å få til på nettet):up:. Vi ville ha Swiss ned (på grunn av mellomlanding på EWR er totalt uaktuelt) og direkteruten hjem på siste reisen etter noen dager i NY.
Vi er da to voksne og en baby (reiser som to åring med eget sete)
Ruten ble:
OSL-ZRH-MIA med SWISS i economy (M)
12 dager senere:
MCO-EWR med Continental I economy (N)
Og 5 dager senere:
EWR-OSL I economy (W)
Så kommer de klassiske spørsmålene her:
• Hvor mye kan jeg oppgradere på disse turene med poeng? (Helst i god tid før reisen?)
• Er Swiss fleksible med opgradering for penger? Hvor mye snakker vi om ZHR-MIA?
• Noen som har noen setetips for LX A340 og SAS A330 på apekatt?
Takker (igjen)
God morgen, da er jeg igjen i gang med en ”meg meg meg” tråd hvor jeg lurer på ting som har vært oppe i andre tråder – men håper dette går greit.
I går kveld fikk jeg trumfet inn en USA tur nummer to for 2011 og det med MEGET god hjelp fra Widerø (manuelt da mine ønsker var vriene å få til på nettet):up:. Vi ville ha Swiss ned (på grunn av mellomlanding på EWR er totalt uaktuelt) og direkteruten hjem på siste reisen etter noen dager i NY.
Vi er da to voksne og en baby (reiser som to åring med eget sete)
Ruten ble:
OSL-ZRH-MIA med SWISS i economy (M)
12 dager senere:
MCO-EWR med Continental I economy (N)
Og 5 dager senere:
EWR-OSL I economy (W)
Så kommer de klassiske spørsmålene her:
• Hvor mye kan jeg oppgradere på disse turene med poeng? (Helst i god tid før reisen?)
• Er Swiss fleksible med opgradering for penger? Hvor mye snakker vi om ZHR-MIA?
• Noen som har noen setetips for LX A340 og SAS A330 på apekatt?
Takker (igjen)