Swiss med transfer i ZRH. Lounge?

K3nn7

ScanFlyer Blue
Hvilke(n) loung(er) kan jeg bruke hvis jeg reiser Swiss i business og har flybytte i ZRH? Hvis en er foretrukket framfor en annen hører jeg gjerne om det også. Er medlem i M&M, men har ikke status.

Swiss Business Lounge

P1020512.jpg

P1020508.jpg

DSCN1052.jpg

"Swissniss" loungen i ZRH er faktisk relativt fjong. I kakeperioden på dagen har de snabla gode kaker også.

Skal dit selv imorgen.

Hvis du har tenkt å ta en liten dusj imellom flygningene og er der før kl 13, så er de dusjene noe større enn de i avgangs loungen (lite kott ala svømmehalskifterom).

Apropo ikke tørste, i baren oppe mikser også drinker om utvalget nede ikke faller helt i smak :P

"Swissniss" loungen i ZRH er faktisk relativt fjong. I kakeperioden på dagen har de snabla gode kaker også.

Når på dagen er denne kakeperioden, noen som vet?

Hvis det er noen som har no forslag til hva man kan bruke 2-3 timer på i Zurich utenom kaffe museet og laffe rundt i gamlebyen, så sleng gjerne det ut :P

Hadde selv en natt i ZRH da jeg og en kompis var på vei til WAW med LX C. Utrolig kjedelig by, vi prøvde de lokale og populære utestedene før vi endte opp med å ta toget tilbake til Hilton ZRH Airport. Men LX loungen er jo alltid nice. :)

Omraadet rundt Niederdorfstrasse, samt Limatkai ved sjoen er hyggelige. Zuerich trenger slett ikke vaere kjedelig.

Synes ZRH er en utmerket flyplass for transitt!
Overnattet selv en natt på Radisson Blu som ligger rett utenfor terminalen.
Loungene til LX er helt topp, og distansene er helt akseptable.
Fast track gjennom security for oss som reiser biz er det også!
I tillegg til at Swiss i biz er en winning combination, kan transitt gjennom ZRH bare bli supert!

BF:cool2

Back