• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

LX Swiss´ flåte

Kanskje derfor GVA-OSL forsvinner? Det blir vel fort flere kutt i rutenettet fra GVA om alle småbussene settes på bakken.
 
Flåten ved starten av 2026

A220-100: 9
A220-300: 21
A320: 8 (-3)
A320neo: 11 (+3)
A321: 6
A321neo: 7 (+3)
A330-300 14
A340-300: 4
A350-900: 1 (+1)
777-300ER: 12

Totalt 89 (+1)

I tillegg flyr jo mesteparten av Helvetic sin flåte på 8 E190-E2, 4 E195-E2, 4 (-2) E190 og 4 E195 for Swiss, og de har minst 5 A220 leid inn fra airBaltic nå i vinter, såvidt jeg kan se.. Og flere A32x og A220 er parkert pga PW motorproblemer

Edelweiss
A320: 15 (+1)
A340-300: 4 (-1)
A350-900: 4 (+4)
 
Flåten ved starten av 2026

A220-100: 9
A220-300: 21
A320: 8 (-3)
A320neo: 11 (+3)
A321: 6
A321neo: 7 (+3)
A330-300 14
A340-300: 4
A350-900: 1 (+1)
777-300ER: 12

Totalt 89 (+1)

I tillegg flyr jo mesteparten av Helvetic sin flåte på 8 E190-E2, 4 E195-E2, 4 (-2) E190 og 4 E195 for Swiss, og de har minst 5 A220 leid inn fra airBaltic nå i vinter, såvidt jeg kan se.. Og flere A32x og A220 er parkert pga PW motorproblemer

Edelweiss
A320: 15 (+1)
A340-300: 4 (-1)
A350-900: 4 (+4)
Vår A321 flight i april har nå blitt til A220 med AirBaltic…kan jo håpe de selger litt bedre fremover.
 
Back
Top