SVG - Sola flyshow 2.6.2007

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Her et et knippe utvalg fra meg i dag.

Jan

Attachments

• propel.jpg
    propel.jpg
    170.6 KB · Views: 31
  • sas-3.jpg
    sas-3.jpg
    192.1 KB · Views: 1
  • sas-2.jpg
    sas-2.jpg
    168.7 KB · Views: 1
  • sas-1.jpg
    sas-1.jpg
    172.5 KB · Views: 1
  • propel-5.jpg
    propel-5.jpg
    181.4 KB · Views: 27
  • propel-4.jpg
    propel-4.jpg
    176 KB · Views: 27
  • propel-3.jpg
    propel-3.jpg
    163.4 KB · Views: 28
  • propel-2.jpg
    propel-2.jpg
    153.4 KB · Views: 28
Noen flere - orker ikke mere i dag - god kveld.

Jan

Attachments

• redningshelikopter.jpg
    redningshelikopter.jpg
    116.5 KB · Views: 6
  • dakota.jpg
    dakota.jpg
    171.9 KB · Views: 2
  • coastair-1.jpg
    coastair-1.jpg
    134.9 KB · Views: 2
  • utsikt.jpg
    utsikt.jpg
    151.7 KB · Views: 3
  • us-airforce-2.jpg
    us-airforce-2.jpg
    155.4 KB · Views: 4
  • sweits-1.jpg
    sweits-1.jpg
    191 KB · Views: 3
Det kommer seg Jan
Stå på , men ser du har støv på brikken du også
Velkommen i klubben

Hyggelig å hilse på deg igjen Jan, og Someone, så klart
og SK917, Airbus 330 og tabrenna og ENGM-ramp

Originally posted by Leorim

Det kommer seg Jan
Stå på , men ser du har støv på brikken du også
Velkommen i klubben

Hyggelig å hilse på deg igjen Jan, og Someone, så klart
og SK917, Airbus 330 og tabrenna og ENGM-ramp

Takk like måte, det er alltid hyggelig å hilse som du kjenner og de som du aldri treffer utenom forumet.

Sk917 kjenner jeg fra før via www.flyspotter.net (møte). airbus 330 bke jeg kjent med, tabrenna (han med videokamera ??) hyggelig også, men parkeringsvakten våres på forumet, han tror jeg ikke så eller var det han med det lille kamera ?? Uansett var det en som jeg har sett flere ganger - er dette parkeringsvakten så hyggelig eller var dette en annen !!

HELP I NEEED SOME help !!

Ellers takk for et hyggelig treff med someone med hans vitenskap om fly osv - meget bra dag :clap

Parkeringsvakten var han med brillene, og litt sån hår rundt kjeften ,
og alltdi smilende, passer det deg Morten ? hehe

Ramp - er dette rikteig at vi har møtt hverandre før -møte i flyspotter.net i fjor eller på Vollen ??

Lennart meget bra dag - takk for at du dukket opp for meg og someone.

Til dere som IKKE var på SVG i dag, så minner jeg om at du har gått glipp av noe :colgate:

God helg - fant noen 100 bilder som skal redigerres, så vi får se om det kommer noen flere her også.

Jan

Fine bilder fra et sted jeg egentlig skulle ha vært :( Mange råkule fly der. En liten trøst er at to F 16 fløy lavt over huset vårt. :D

Originally posted by mikro

Fine bilder fra et sted jeg egentlig skulle ha vært :( Mange råkule fly der. En liten trøst er at to F 16 fløy lavt over huset vårt. :D

Det var mye kule fly og det var mye kule oppvisninger av fly - jeg takker meg selv at jeg tok denne turen ( angrer på at jeg ikke var der i morgen søndag også) og jeg angrer på at PAris i slutten av mnd ikke passer - men gutta vi reiser tiol Zyrich onsdag 13.6.07 og håper på en meget bra dag - nesten 8 timer til spotting av rute/ charter -mest rutefly eller ???

Hva skjer à - skal vi arrangere en spotterdag på OSL ( på vollen) or andre enn oss somm er der flerr ganger i uka. En lørdag når PIA - KoreaAir (Cargo) kommer til oss og når disse drar fra OSL.

Noen som har forslag og noen ideèr til spotting en slik samling.

Jan

Positiv til ideen omen spotterdag på Gardermoen. Bør lage en egen tråd om dette. Grunnen til at jeg ikke var der var fordi jeg ikke gidder å stå opp kl 5 i morgen for å reise hjem. Jeg skulle egentlig med 9:45/9:15 flyet til sola i dag. :( Ble litt for dyrt.

Originally posted by mikro

Positiv til ideen omen spotterdag på Gardermoen. Bør lage en egen tråd om dette. Grunnen til at jeg ikke var der var fordi jeg ikke gidder å stå opp kl 5 i morgen for å reise hjem. Jeg skulle egentlig med 9:45/9:15 flyet til sola i dag. :( Ble litt for dyrt.

Noen som kan lage et opplegg før ferien ??

Jan

taff bare to andre spottere i dag jeg da.. og det var Scanor og THS :) samt at man fikk hilst på LN-ATC da :)

Men va å luska litt rundt flyspotter.net standen i 12tia da :)

Så Orion var på Sola likevel ja? Takk, ATC-flyradar - du er så langt den eneste jeg har sett som har lagt ut bildet av P-3'ern fra Sola-showet. Du hadde forresten mange andre fine bilder her også! :clap

Originally posted by P.A. VIKING

Hvilken SK maskin var det som var med ?

Husker ikke reg. nummer, men det var en av de som var levert høsten '98 ifølge speaker.

De tok en max power takeoff med den og den brukte ikke mange hundre meterene på å komme opp tom som den var

Begynner med sk maskinen som heter LN_RPF

Attachments

• ln-rpf-8.jpg
    ln-rpf-8.jpg
    129.7 KB · Views: 1
  • ln-rpf-7.jpg
    ln-rpf-7.jpg
    153 KB · Views: 1
  • ln-rpf-6.jpg
    ln-rpf-6.jpg
    149.7 KB · Views: 1
  • ln-rpf-5.jpg
    ln-rpf-5.jpg
    81.3 KB · Views: 0
  • ln-rpf-4.jpg
    ln-rpf-4.jpg
    75 KB · Views: 1
  • ln-rpf-3.jpg
    ln-rpf-3.jpg
    77.5 KB · Views: 2
  • ln-rpf-2.jpg
    ln-rpf-2.jpg
    91.2 KB · Views: 1
  • ln-rpf-1.jpg
    ln-rpf-1.jpg
    90.1 KB · Views: 1
Litt av Dakota også !

Jan

Attachments

• dakota-1a.jpg
    dakota-1a.jpg
    186.1 KB · Views: 0
  • dakota-2.jpg
    dakota-2.jpg
    191.1 KB · Views: 0
  • dakota-3.jpg
    dakota-3.jpg
    106.5 KB · Views: 0
Liten feil under Dakota bildene, men det gjør ingen ting - det var flere vaktre ting å se på flyshowet - noen andre som tok bilder av dette ??

Attachments

• wildcat-2a.jpg
    wildcat-2a.jpg
    174.9 KB · Views: 3
Back