gilera Canonskytter 26 Jan 2010 #1 Tok noen bilder etter jobb sammen med BSSW her på forumet Her er noen av dem, ikke optimale lysforhold, men det ble nå greit. De fleste er tatt med ISO 400 og blender 5.6: - Bjørn
Tok noen bilder etter jobb sammen med BSSW her på forumet Her er noen av dem, ikke optimale lysforhold, men det ble nå greit. De fleste er tatt med ISO 400 og blender 5.6: - Bjørn
BSSW Browncoat 26 Jan 2010 #2 Tror jeg tar tilbake det jeg sa angående den andre maskinen der... Det er visst en Piper.... (Sjekk vertikal stab...) :72: Meget bra dette
Tror jeg tar tilbake det jeg sa angående den andre maskinen der... Det er visst en Piper.... (Sjekk vertikal stab...) :72: Meget bra dette
putzmeister ScanFlyer Dusty 26 Jan 2010 #3 Pene bilder. Ser dere sliter med snø der også, det var no enda bra
BSSW Browncoat 26 Jan 2010 #4 putzmeister said: Ser dere sliter med snø der også, det var no enda bra Click to expand... Som jeg har sagt til andre, hvis dere har lyst på det så er det bare å hente.... Dessverre har ingen tatt meg opp på tilbudet
putzmeister said: Ser dere sliter med snø der også, det var no enda bra Click to expand... Som jeg har sagt til andre, hvis dere har lyst på det så er det bare å hente.... Dessverre har ingen tatt meg opp på tilbudet