SVG 10.06.10 med bla. BAF A330

Vede

ScanFlyer Dusty
Medlem
Hadde gleden av å få besøk av en A330 på Sola på torsdag. Her følger noen bilder av litt torsdags trafikk på SVG.

IMG_6386.jpg

Ingenting å si på vingespennet til denne Gulfstream 5

IMG_6389.jpg

IMG_6404.jpg

OY-KFD vender snart nesen mot CPH.

IMG_6412.jpg

Noen som kjenner seg igjen?

IMG_6420.jpg

T3 på vei til ABZ.

IMG_6436.jpg

NOO fra OSL lander snart på rwy 36.

IMG_6442.jpg

LH 735 fra Frankfurt.

IMG_6459.jpg

Så kom den vi alle ventet på. BAF A330 CS-TMT.

IMG_6502.jpg

NOC ankommer fra TRD.

IMG_6522.jpg

KHA svinger av rwy. 36 på taxebane Alfa.

IMG_6534.jpg

Første gang jeg har fått til et bilde der vi ser proppellene går rundt.

IMG_6547.jpg

Litt forskjell i størrelse.

IMG_6556.jpg

So long og på gjensyn.

Takk for du tittet innom.

Så det var du som stod ved Cessnaen ja. Jeg stod oppå vollen. Tror nok du så meg!

Veldig flotte bilder indeed!

Dette er knallbra Vede! Virkelig flotte vinkler når du er på "innsiden", godt dokumentert - gjerne mye mer av det... (men du skal vel jobbe også tenker jeg, ikke bare fotografere...) G-V`en er bare noe av det råeste som finnes, enormt vingespenn ja - men enda råere, de to digre motorene!

hei å hå

H

Takk for kommentarer folkens.

Men Harald disse er ikke tatt på "innsiden". ;) De 4 siste er tatt fra plattformen og resten er tatt ved Kleppvegen i enden av rwy 36.

Takk for kommentarer folkens.

Men Harald disse er ikke tatt på "innsiden". ;) De 4 siste er tatt fra plattformen og resten er tatt ved Kleppvegen i enden av rwy 36.

Oj, er det så bra ved Kleppvegen... Må vel være "gående" da... Så de som var tatt fra plattformen, men tenkte mest på dem andre...

hei å hå

H

Oj, er det så bra ved Kleppvegen... Må vel være "gående" da... Så de som var tatt fra plattformen, men tenkte mest på dem andre...

hei å hå

H

Hvis du skal ta bilder av flyene på final approach kan du fint sitte i rullestolen din eller bilen. Men hvis du skal ha bilder av taxene flye blir det desverre heller umulig for deg. Men flott plass for fly på innflygning, på skrå/siden eller rett under i fra.

Back