• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Supre Lufthansen Biz priser i julen

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
Det tikket inn noen supre priser på Lufthansen biz class i Julen:

Weihnachts-Spezialtarife in der Business Class ab Frankfurt

Destination Preis in Business Class
Nordamerika
Boston / New York / Detroit / Philadelphia € 1.299,-
Washington / Chicago € 1.399,-
Toronto € 1.399,-
Montreal € 1.399,-
Vancouver € 1.599,-
Denver / San Francisco / Seattle € 1.499,-
Houston € 1.499,-
Calgary € 1.499,-

Südamerika
Caracas / Bogota € 1.499,-

Asien
Singapur € 1.599,-
Jakarta € 1.599,-
Hong Kong € 1.499,-
Peking / Shanghai € 1.499,-
Osaka / Tokio € 1.599,-
Seoul € 1.599,-

Delhi / Mumbai € 1.499,-

Dubai € 1.299,-
Teheran / Bahrain € 1.299,-
Tel Aviv € 1.299,-

Afrika
Kairo € 1.299,-
Johannesburg € 1.499,-

Reisebedingungen:
- Preis pro Person
- Gültig für alle Abflüge ab Frankfurt vom 20.12.2010 - 07.01.2011
- Innerdeutsche Zubringerflüge gegen Aufpreis möglich
- Mindestaufenthalt: 5 Tage
- Maximalaufenthalt: 3 Monate
- Kinderermäßigung
- Ticket ist weder umbuchbar noch stornierbar

- Tickets müssen innerhalb 72 Stunden nach Reservierung ausgestellt sein, spätestens am 26. September 2010!

God juletur!!

BF:fly

Gode priser og faktisk ca €200 billigere nå enn hva jeg måtte ut med i en lignende kampanje i sommer på FRA-HKG-FRA

Takk for den! Akkurat slik vi liker det :) Flott å se at det kjøres gode kampanjer i biz. Likevel fare for at kontoen trenger påfyll etter Star Mega DO II, og at det påfyllet ikke kommer i tide for å dra nytte av dette tilbudet.

Jeg forsøker å booke til NYC, men får kun opp priser til 2600 EUR. Er det noen som har en link til tilbudet?

Edit: Det virket som prisene ikke var lastet opp riktig, men nå er det 1299 til NYC. Takk for head's up.

Last edited:
Gjelder dette kun fra FRA?
Jeg prøvde å søke på SVG - JFK og får opp 18 000kr, mens når jeg søker fra FRA JFK samme tid så koster det 10 000kr.

Gjelder dette kun fra FRA?
Jeg prøvde å søke på SVG - JFK og får opp 18 000kr, mens når jeg søker fra FRA JFK samme tid så koster det 10 000kr.

Som der står i første indlæg, så er disse priser gældende fra FRA. Alle betingelser er nævnt nederst i indlægget.

Back