"Superlavpris til Florida"

The Ticketor

ScanFlyer Dusty
Superlavpris til Florida
998 danske kroner (ca. 1100 norske kroner) er den planlagte prisen for en enveisbillett fra Skandinavia til Miami og Orlando i Florida. Da er skatter og avgifter inkludert.

http://www.aftenposten.no/forbruker/reise/article1041377.ece

Å snakke om enveispriser blir jo også litt feil mtp at du må ha en billett ut av landet for å komme inn på Visa Waiver. Og selv om det nå blir forandringer på krav til passtype for VWPP-pax, så gjelder vel det selv med et B2 turistvisum.

Originally posted by LN-RKF
Nesten mistenkelig billig, regner med at det blir begrenset antall seter til den prisen.
Selvsagt.....det er vel ingen som kun har 1 pris på alle seter ombord.....bortsett fra Norwegian i enkelt måneder på utvalgte strekninger ;)

Originally posted by DY
Nesten mistenkelig billig, regner med at det blir begrenset antall seter til den prisen.
Selvsagt.....det er vel ingen som kun har 1 pris på alle seter ombord.....bortsett fra Norwegian i enkelt måneder på utvalgte strekninger ;)

Jodå, Helvetic.com har bara ett pris!

Originally posted by DY

Selvsagt.....det er vel ingen som kun har 1 pris på alle seter ombord.....

Det vet nok de fleste flyfreaker her på forumet, men tro meg:

Jeg har møtt mange blandt "hvermannsen" som tror at billigste oppgitte pris i annonsen er den som gjelder. De skjønner ikke at den prisen bare gjelder et begrenset antall seter som man må tidlig ute for å få.
Dette gjelder særlig blandt folk som reiser lite med fly, de ser annonsene i avisene og tror at det bare er å troppe opp på flyplassen når som helst og fly til utlandet for et par hundrelapper.

Originally posted by MountainDew
mat inkludert i prisen?

Är du inte lite väl optimistisk nu? SweFly kommer inte heller att erbjuda gratis mat till Pakistan och då tvivlar jag på att Sterling gör det

Aner jeg pitch på 29" her?
Ikke veldig fristende, men har de 32" så blir det nok en tur hjem med dette tilbudet

Originally posted by DY

Jeg har møtt mange blandt "hvermannsen" som tror at billigste oppgitte pris i annonsen er den som gjelder. De skjønner ikke at den prisen bare gjelder et begrenset antall seter som man må tidlig ute for å få.
Dette gjelder særlig blandt folk som reiser lite med fly, de ser annonsene i avisene og tror at det bare er å troppe opp på flyplassen når som helst og fly til utlandet for et par hundrelapper.
Hvis du vet at det er begrenset antall lavprisbilletter så syntes jeg bare kommentaren din i første innlegg virket litt merkelig.;)

Originally posted by Henrik
Originally posted by DY

Jodå, Helvetic.com har bara ett pris!
Setepitch på 33" er imponerende....

Nå er ikke Helvetic billigste selskap i kurven, og det er ikke helt riktig at de bare har en pris som til f.eks Luton.

Originally posted by Superhai
Nå er ikke Helvetic billigste selskap i kurven, og det er ikke helt riktig at de bare har en pris som til f.eks Luton.
Stemmer nok det, finner priser fra ZRH til Luton fra 58 Euro til 188 Euro.
Ser ut som Helvetic i mange tilfeller tar 158Euro for en vei, og det er vel ikke akkurat i billigste sjiktet. Ca 1300,- kr en veg er vel ikke akkurat lavprisselskap mellom f.eks ZRH og Praha, Wien etc

Originally posted by DY
Originally posted by DY

Hvis du vet at det er begrenset antall lavprisbilletter så syntes jeg bare kommentaren din i første innlegg virket litt merkelig.;)

Hvordan det? Hva er merkelig med å skrive at jeg regner med at det er begrenset antall seter til den prisen? Eller er du bare ute etter å kverulere?
;) ;) ;) ;)

Originally posted by DY
Originally posted by DY

Hvordan det? Hva er merkelig med å skrive at jeg regner med at det er begrenset antall seter til den prisen? Eller er du bare ute etter å kverulere?
;) ;) ;) ;)
Det virket sånn ut fra innlegget ditt at du ikke var klar over at det faktisk var begrenset antall billetter til denlaveste pris, men at alle billetter kostet like mye.....
Det virket som du var en av dem som trodde flyselskapene kun hadde 1 pris...
...ikke verre.

Mistenker vel at grunnen til at Helvetic har en pitch på 33" er at flyene da tar 100 PAX, slik at de sparer et kabinmedlem.

Originally posted by LCH
Mistenker vel at grunnen til at Helvetic har en pitch på 33" er at flyene da tar 100 PAX, slik at de sparer et kabinmedlem.
Egentlig ikke så dumt når en både får bedre benplass og lavere flykostnader....men det hele er vel et regnestykket. Sjelden en opplever så gode avstander i kabinen i et lavprisselskap i alle fall.

Og dermed kommer vel dette samtidig med at SAS starter opp sine nye ruter også.....
...dette vil bli hardt for alle parter.

Jeg synes det er bra at Sterling ikke kaster seg ut i det, men får tid til å planlegge både produykt og strategi bedre.

Back