• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Supergod fredag!!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Hmm - savner et sjampisikon!

Mens moerket senker seg over Alpharetta, sitter jeg her med en Red Hook og et stort smil rundt munnen. Etter aa ha blitt 'mobbet' av fem SITA-hoevdinger i en times tid i ettermiddag, fikk jeg beskjed om at jeg ville faa tilbud om jobben som Product Manager, Departure Control Systems! Mobbingen var av den vennlige sorten og jeg begynte aa ane at noe ville skje, men det var uventet at det gikk saa fort! Herliiiiig!!!!!!

Saa naa kan lyn og torden droenne, regn og hagl poese ned, det er likevel solskinn her hos meg!!!

Grattis og morn her fra Singapore! :)

Nå er det frokost og så en dag med småjobbing mens jeg sender selskapet på tur.

-A :)

Gratulerer MOW - lykke til!

I Oslo er det kaldt nå midt på natten, bare 12,6 grader. Men badetemperaturene er slett ikke værst, fikk meg en dukkert på dagen i 20 graders vann - slett ikke ille.

På tide å ta kvelden, blir (som vanlig) jobbehelg - litt ekstra busskjøring - bl.a. noen turer til OSL med Flybussekspressen.

Grattis med ny jobb!

For mitt vedkommende er jeg i ferd med å avslutte min siste vakt på Evenes.
Klokka 1055 sitter jeg på flyet til GM og senere på dagen er det Coast Air til Stord.
Litt barselpermisjon og så er jeg forhåpentligvis i opplæring i Stavanger kontrollsentral fra oktober.
I tillegg skal jeg altså få se igjen kone og barn etter 12 dager sammenhengende på jobb...

Ja til et søringfritt nord. :colgate:

Kyrre

Gratulerer igjen Andreas....et godt valg av Sita:colgate: Her borte i vest koser vi oss med noen edle draaper (armagnac) i solnedgangen for aa feire.....

Grattis MOW. :-p
Her er vi ferdig pakket og straks klar til avgang for OSL og tur til Gran Canaria.
Ha en flott dag folkens. :)

Airbus 330. :smile2

Grattis MOW :-p Og go'morgen fra Bergen, ny stålende dag, uten en eneste sky og se.
Snart helg igjen, men det betyr ikke fri fra jobben for mitt vedkommende.

Ha en stålende fredag :smile2

Grattis MOW, kan du fortelle meir om kva jobben din skal gå ut på? Kvar vert arbeidsstaden dinno då? ZRH?

God morgen fra Snarøya og lykke til med ny jobb MOW :) Hvilket selskap er det forreseten (ATA eller er jeg på bærtur?)

Tåkete på øvre romeriket idag og overskyet her nede i byen. Men pen tempratur og behaglige forhold. Reiser til Kr.sand i ettermiddag, hvis jeg ikke sovner først :P

C YA later dudes :)

Gratulerer med ny jobb hr. Mowinckel - da er det vel slutt på den nomadiske tilværelsen for deg og mindre bilder fra langtvekkflyplasser til oss.

I dag har undertegnede en nomadisk tilværelse mellom hjemmekontorstolen og toaen - Dünnschiss karakteriserer tyskerne det med. Hva som er årsaken vites ikke, men har mine mistanker.

Scanor, MOW sa SITA - mer om dem kan du lese her

Grattis til MOW, hva går egentlig den nye jobben ut på?

Uansett mens andre begynner i ny jobb har Someone sin siste dag på jobb for denne sommeren. Nå er det bøker, forlesninger og :cheers: som står på agendaen fremover.

Ha en fin dag

Glad fredag og gratulerer med ny jobb Andreas!!! Kjempehyggelig. Stockholm byr på sol og sommer... Flyr snart hjemover og feiring av at vi har värt gift i 5 år i dag - som jo i disse tider er absolutt noe å feire... Alfan går non stop fra OSL til Spiterstulen i ettermiddag - så blir det fjelltur i morgen. God helg!!!

Gratulerer med ny jobb,og en kanskje mindre reisebetont tilværelse?

Nærsnes ligger badet i dis og gråvær,og i dag blir det indretjeneste her i gården før legesjekk i ettermiddag.Ha en bedre fredag!

God morgen fra Odense!

Utrolig mye trafikk på denne tråden her en fredag morgen. Har noen feriedager her, og de tilbringes med å besøke gamle bekjente. I helgen er vi invitert i bryllupp på Samsø. Det er en plass jeg ikke har vært før, så det skal bli artig!

Grattis med ny jobb Andreas! Regner med du forteller oss litt mer om hva det innebærer! Det er tydeligvis mange som er nyskjerrig her. Men du sover vel sikkert i skrivende stund, så jeg regner med oppdatering når solen står opp over Junaiten!:)

BF;)

GRATTIS TILL NYTT JOBB MOW!!!!!

God fredag från Sigtuna. EB har redan gett väderrapport för Stockholm så det är ingenting jag tänker göra. Hemmakontor idag i väntan på ny laptop från Dell som skall komma en gång mellan 13 och 15. En hel del mail som skall besvaras och rapporter som skall skrivas efter första arbetsveckan.

Ha en fin helg

Morgen fra Wien. Sommeren er tilbake her, med temperaturer på over 30 grader, deilig etter dårlig vær en periode. Gratulerer til folk med ny jobb og til dem som jubilerer.

Back