Sukhoi Superjet 100 hadde rollout i dag

Flyet har ikke fått noe vestlig instrumentering da mon tro ?
-Er isåfall ikke første russiske fly som har fått det. -Og kan ikke skjønne folks skepsis til fly fra russland i dag. Tror neppe de er noe særlig verre enn andre ....?

Syns flyet er nydelig, og håper og tror det vil lykkes ! :)

Hva skyldes skepsisen? Sovjetisk/russisk flydesign har aldri stått tilbake i forhold til vestlig design, heller tvert om på mange områder. Både sivilt og militært.

Hva skyldes skepsisen? Sovjetisk/russisk flydesign har aldri stått tilbake i forhold til vestlig design, heller tvert om på mange områder. Både sivilt og militært.

Når var sist et nytt fly fikk EIS i henhold til planen;)

Jeg liker maskinen der jeg, flott å se på....Men, de nyutviklede motorene ser ut som gamle MD80 motorer hengt i underkant av vingen....

Ser at Icelandair har bestilt 20 stk. Spennende. Hvilke ruter kan den brukes på fra Keflavik?

Og om de skulle få betalt de, så er det vel leasing til andre kunder direkte fra produsent som er baktanken skulle man tro, i likhet med 738'erne.

Fra spøk til alvor !!!!!

Er denne maskinen virkelig et alternativ til vestlige fly ?
Hva er forskjellen her, kan noen komme med virkelige fornuftige svar ?
Hva har/eller ikke har denne i forhold til vestlige fly ??!!

Ser vel ikke helt at vi kommer til å se Sukhoien i SAS-farger, men jeg ser ikke bort ifra at den kanskje kan dukke opp som Air Baltic.

Back