Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Har en flygning med SK kl 19.10 som de skal ha 1700 kr for å endre til en tidligere flight
Noen som har noen tips eller kan lure meg med et tidligere fly til OSL
Kjøpe en ny billett til 1388![]()
Kjøpe en ny billett til 1388![]()
Takk for tips men ser jeg har blue1 717 så venter nok på den tenker jeg
Er det noe flymuseum eller lignende på ARN eller i nerheten?
Vet ikke om noe flymuseum. Men du kan jo ta en tur innom den Jumbojeten som er gjort om til Vandrehjem.
Ellers er det mye flygning å titte på. Hadde ikke hatt noe problem med å slå ihjel noen timer på ARN. Før sikkerhetskontrollen har du noe som heter SkyCity med spisester og butikker og flott utsikt til fly på terminal 4 og 5.
Takk for tips sitter oppe i sky city nå å opserverer en thai 747 med star livery.
Hadde jeg klart å legge ut bilder fra i pad eller iphone skulle jeg ha gjort det.
Hvor anbefales det å spise og evt ta en ØL?
Takk for tips sitter oppe i sky city nå å opserverer en thai 747 med star livery.
Hadde jeg klart å legge ut bilder fra i pad eller iphone skulle jeg ha gjort det.
Hvor anbefales det å spise og evt ta en ØL?
Er noen år siden jeg var på ARN, så beklager det husker jeg ikke. Nydelige bilder forresten.
Det är bara på ARN(tror jag) som Securitas bär pistol i Sverige.
East & West i Sky City har riktigt goda pasta-sallader och asiatisk mat.
McDonald's på ARN är det enda McD i Sverige som har tillstånd att sälja starköl.
Det är bara på ARN(tror jag) som Securitas bär pistol i Sverig
Det så veldig likt ut som det politiet har
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.