Streker på gulvet

Re: Streker på gulvet

Kan være noe galt med øynene mine men jeg ser da bare en linje. :drunk:

Står ingen ting om to streker nå, men de har kanskje rettet det opp..

Uansett er det flere enn TO streker ... for; hvor mange bagasjebånd er det på Gardermoen? :p Tipper det er en strek rundt hver av de ;)

Jøss... er dette nytt nå :question:

Synes vel det er mer på tide de våkner på OSL, detta har de hatt i årevis andre steder, men T T T (Ting Tar Tid) på Osl tydligvis :lol:

Til og med på LYR er dette innført for lenge siden.

Funket ikke spesielt godt sist torsdag...

Spesiellt interessant når de fullpakkede charter-flyene kommer, og
HELE familien - inkl. barn osv. (alle skal stå ved siden av hverandre og vente).

Hadde kun én av familien stått og hentet ut bagasjen i stedet, hadde ting
fungert mye bedre - men nei da.. dette er noe selvsagt hele storfamilien
skal være med på! :drunk:

Originally posted by Blackhawk

HELE familien - inkl. barn osv. (alle skal stå ved siden av hverandre og vente).

Dette er Ola normann på tur. Er jo bare en eneste stor saueflokk...

Originally posted by ThomAAs

Originally posted by Blackhawk

Jeg har det som regel ikke travelt de gangene jeg sjekker inn bagasje og har ofte lurt på om jeg skulle filme denne seansen og legge ut på Youtube til allmen underholdning! Kanskje med stumfilmmusikk, he he :D

Men ærlig talt, det er bra de prøver med litt voksenopplæring i Norge også!

Egil

Ja voksenopplæring trengs, og det til de grader! Se bare på "gjennomsnitts-nordmannen" på fylletur (les: Chartertur) i utlandet, vettet har tydeligvis
de fleste lagt igjen hjemme - rett og slett skremmende.

Originally posted by ThomAAs

... sa nordmannen ..:D

Det er nok en del nordmenn som opptrer klossete på flyplasser i forhold til mer "drevne" reisende. Men om man tar en kikk rundt seg på flyplasser ute, så er det da folk fra andre nasjoner som utmerker seg på snodig vis også. Sett en italiensk storfamilie ute på tur? En stressa tysker? Japanske turister som forflytter seg som veldresserte pingviner gjennom avgangshallen?

For svært mange mennesker er det mye mas, uro, nervøsitet og uvante ting å forholde seg til når man er ute i "den store verden". Da opptrer man av og til ukoordinert og klossete. Sånn er'e bare! :old

Hva har de strekene med bagasjerot og kaos å gjøre egentlig? Problemene har vel ligget i handlingen og ikke ved avhenting ved båndet?

PAX-induced! Alle står og tror at sin bagasje er den viktigste og kliner seg inntil båndet. Får lys til å sparke i leggen på folk hver gang jeg ser det.

Originally posted by TCAS

Hva har de strekene med bagasjerot og kaos å gjøre egentlig? Problemene har vel ligget i handlingen og ikke ved avhenting ved båndet?

Problemet er at alle står helt inntill båndet, det gjør at bagasjen blir liggende lenge på båndet. Og da forplanter problemene seg.

Originally posted by seilfly

Står ingen ting om to streker nå, men de har kanskje rettet det opp..

Uansett er det flere enn TO streker ... for; hvor mange bagasjebånd er det på Gardermoen? :p Tipper det er en strek rundt hver av de ;)

Kun en rød strek der i dag ihvertfall.
Det er jo fire bånd - så dette blir jo uansett feil....... :posty:

Back