Re: Streiketråden 2019
Som om KLM aldri streiker
Støtter fint opp under BA-fobien min.
Som om KLM aldri streiker

At de varsler på forhånd?
For min del ble det kansellering og full refund. Fant en skikkelig "direkterute" isteden for den turen: OSL-ARN-ORD-MSP-DEN-JAC/JAC-ORD-CDP-OSL på 4 ulike PNR. Her kan ingenting gå galt![]()
Husk Fnat.
JAC-ORD-CDP-OSL på 4 ulike PNR. Her kan ingenting gå galt![]()
Ooops. CPH skulle det stå.Nei, connection i CDP er en innertier .. ... [emoji14]
https://www.prokerala.com/travel/airports/india/cuddapah-airport.html
Som om KLM aldri streiker![]()
Fikk beskjed at security streiker i BCN i dag. Hjem i morgen herfra i BCN. Noen vet om i morgen ?
At de varsler på forhånd?
Vel slang bare ut noen ubegrunnede påstander jeg. Høsten 2016 var det forresten sist gang KLM (ikke AF) opplevde en streik, mens det var streik på AMS så seint som i slutten av mai i år. CC i BA streiket i 2017 over fryktelige lønnsvilkår, mens det var en større streik i hele BA i 2010 over hele linjen.Når du først nevner det. Når var siste gang det skjedde? Syns stort sett det er AF eller ett eller annet kontrolltårn som skaper problemer.
Siste jeg husker var vinter/vår i kabinen i 2016.
Vel slang bare ut noen ubegrunnede påstander jeg. Høsten 2016 var det forresten sist gang KLM (ikke AF) opplevde en streik,
Vet du ikke er veldig glad i å fly BA, men det blir litt kjedelig i lengden..
Nei fanden, jeg har Transavia ut fra AMS i starten av september, på vei til et bryllup. Strek i regningen.
Hvordan er ombookingspolitikken til KLM? Selv er jeg mest en stjerneallianse-mann og har lite KLM-erfaring...
Nei fanden, jeg har Transavia ut fra AMS i starten av september, på vei til et bryllup. Strek i regningen.
Hvordan er ombookingspolitikken til KLM? Selv er jeg mest en stjerneallianse-mann og har lite KLM-erfaring...
*Glemte å slenge dritt om BA og LHR. Får ta det en annen gang![]()
Ryanair is facing intensified industrial action in Spain as the SEPLA pilot union has announced strike dates for 19, 20, 22, 27 and 29 September
KLM was forced to cancel not less than twenty-three flights on Monday morning after their ground staff went on strike. The work stoppage that lasted between 08:00 and 10:00 (UTC +2) also disrupted flights of other SkyTeam alliance partners like Air France, Transavia and Delta Air Lines.
Streik i to timer, blant KLMs bakkemannskaper på AMS har ført til 23 kanselleringer i dag, samt en rekke forsinkelser
https://www.aviation24.be/airlines/...-on-monday-morning-after-ground-staff-strike/
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.