Strålende søndag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Strålende søndag...

Sikkert denne:

mack-logo.gif

:p

RINGNES!!! Fra det ene ondet til det andre! Ringnes er den største tragedien som har rammet norsk ølkultur etter Svartedauen og bedehusbevegelsen!
HAHA det må være ukas sitat! :up:

Nei! Aass for oss!
:cheers:
Aass har jeg alltid hatt en liten psykisk sperre for. Et eller annet med det å tappe Drammenselva inn på flasker eller noe..

Originally posted by OMW

Aass har jeg alltid hatt en liten psykisk sperre for. Et eller annet med det å tappe Drammenselva inn på flasker eller noe..

:biggrin

En nabo av meg i ATL kunne gledesstralende fortelle meg at han hadde drukket ASS Beer from Norway paa en lokal bar ..... Dette var for noen aar siden .. tror ikke det finnes noen norske oelmerker aa faa i USA for tiden .. er visst for mye styr aa importere. merket det da de under oel- og vinfestivalen paa Epcot ifjor solgte Carlsberg og Bud Light paa den norske paviliongen .... da gremmet jeg meg ... det var flaut aa se.

Det var en importør i Minneapolis som importerte aass øl. Tror de gikk konk.....

Men amerikanerne var imponert over navnet ASS bear !:biggrin

Originally posted by FBU 4EVER
Originally posted by Dag Viking
Ja, det smaker forferdelig. Minner om russetiden da man fikk en kasse Seidel til 213kr.
Gleder meg til Ringnes! Heldigvis får man tak godt øl som Newcastle også.

Nå blir det ikke øl på et par dager uansett.. Eller kanskje i morgen:up:

RINGNES!!! Fra det ene ondet til det andre! Ringnes er den største tragedien som har rammet norsk ølkultur etter Svartedauen og bedehusbevegelsen!

Nei! Aass for oss!

Kunne ikke vært mer emig mht Ringnes - Det er for tamt for meg ...

Topp 3 norske for meg er :
1. HANSA
2. AASS
3. MACK

Og boksøl er det slutt på - Nå er det glassflaske som gjelder

Back