Strålende søndag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Strålende søndag...

Ny dag og nye muligheter... Rakfisken smakte FANTASTISK - så gjorde vinvalget. Nå er det en kort natt før arbeidslivet innhenter noen av oss. Ha en bedre søndag - det er faktisk ditt ansvar!

Re: Strålende søndag...

Champagne, naturligvis. :)

Og ha en brillebra søndag, folkens!

K

Og her i huset er lørdagen i ferd med å gi plass for søndagen .. Har et glass Chateau St Michelle innen strategisk rekkevidde og 'The Last Waltz' har akkurat begynt på VH1 .. Nydelig dag .. kun en lett genser var påkrevet for lufting av bikkja i kveld.

Guttungen tok en Chelsea og laget hans vant 5-0 over Lommedalsbussens Venner ;) - noe som gjorde at de kom seg ubeseiret gjennom sesongen. Fint trofe fikk han også!

Men nå er det The Band og rødvin som gjelder ...

Attachments

• lommedalen.jpg
    lommedalen.jpg
    92.9 KB · Views: 208

God morgen ifra Perth. Sitter nå ved Swan river og ser på finalen i Red Bull Air Race, og kan underskrive på at det er noe alle flygale må få med seg en gang! Etterpå blir det nok noe shopping før jeg forlater byen til fordel av stranden :) Ha en ellers fin og kald dag der hjemme på berget!

god søndag fra Asker. Solen skinner, og i løpet av dagen skal hagemøbler og annet stæsj være plassert i garasjen (ok, nå får ikke bilen plass) og veden pent stablet på verandaen. Nå kan vinteren bare komme. Begge barna er våkne sammen med pappa mens mamma sover. Det brenner godt i ovnen, og snart skal vi nok få varmen alle sammen. Ha en flott søndag - hvor i verden dere måtte være

Etter en god natts søvn var det helt uproblematiskt å stå opp før halv sju, gitt!
Langt på dag allerede. Det skal bli en dag med listverk i vindfang og entree slik at entreemøblene kan settes på plass igjen.
Senere blir det pakking av koffertene med tanke på avreise til Italia, Piemonte og Barolo imorgen.:ITA Også blir det vel en spasertur før middag i ettermiddag.
Ha en fin dag, alle sammen!

God morgen fra Bergen, det regner ute ^_^

Men det gjør ingenting, kaffen er klar og BT er kommet.

Y

God morgen fra Helsinki.

Frokost er inntatt og da gjenstår det litt pakking för man etterhvert sjekker ut og trasker bort på terminalen for innsjekk til KF507 til OSL.

Morgenen har inneholdt litt spotting fra rommet, men i dag bruker de selvfölgelig en rullebane som ligger lenger bort, noe som gjör at jeg fikk et sterkt önske om et objektiv med mer tele... Har bare et 16-85 mm noe som ikke egner seg spesielt godt til spotting fant jeg ut. Men noen bilder har det jo blitt så jeg får se hvor gode de ble når jeg kommer hjem.

Ha en fin söndag, forumister!

Noen kommer, noen går. God morgen fra Vilnius. Er like før jeg drar til flyplassen for en tur til, nettopp, Helsinki. Har aldri vært der før, så det blir spennende.

Strålende søndag kan man si, frokost med speilegg og pancetta inntatt og nå er jeg i ferd med å gå gjennom ukens bilder. Mye merkelig en tar bilder forresten, vedlagt følger en litt uheldig reklame for den nye Zalo-en jeg fant på en lystavle ved Skøyen. Sure baller sier jeg :colgate:

Attachments

• Zalo.jpg
    Zalo.jpg
    53.4 KB · Views: 169

Klein morgen fra den hjemmeboende. Veldig skarpt lys yte idag gitt så jeg tror jeg trenger en time eller to på sofaen før jeg kommer i gang med noe. Som vanlig på en søndag så skal jeg på visning på nok en leilighet, itillegg er jeg blitt truet av modern til å gå gjennom det jeg har av stesj på loftet. Ha en fin dag i bakrusens tegn:drunk:

God formiddag fra Stavanger. Frokost er fortært, og forumet leses litt. Blir vel en tur ut i finværet i dag.

Det er sol, klar himmel og litt frost enda ute. (glad jeg fikk satt på nye dekk i går gitt)

Vel, ha en fin dag forumister :)

God morgen fra øyriket. Litt dårlig form etter gårsdagens bytur, men satser på å være effektiv student utover ettermiddagen.

Dagens spørsmål: Hvor mange ganger kan du høre ordene "like... yeah ... like... you know... like... you know what I'm sayin..." i en fellestaxi med fulle amerikanere i baksetet?

God ettermiddag fra et regnfylt BOO. Ikke mange planer i dag, men jeg får vel benytte meg av militærets fasiliteter og ta meg en tur på treningsstudiet etterhvert. :drunk: Ha en god søndag videre.

God ettermiddag fra Stavanger. Men er litt irritert over at noen tydeligvis ikke vet hva helligdagsfreden handler om da det kom en gjeng håndtverkere å begynte å arbeide utenfor blokka klokka halv ni i morges. Makan!

God morgen fra øyriket. Litt dårlig form etter gårsdagens bytur, men satser på å være effektiv student utover ettermiddagen.

Dagens spørsmål: Hvor mange ganger kan du høre ordene "like... yeah ... like... you know... like... you know what I'm sayin..." i en fellestaxi med fulle amerikanere i baksetet?
Well...you know, quite a few times actually. :)

God formiddag fra Chicago. Straalende dag her ogsaa, temperaturen ligger vel paa 12-13 grader. Formen er paa topp, naa blir det en lang spasertur med bikkja foer det blir en shoppetur i ettermiddag.

Back