• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Strålende søndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Strålende søndag:-)

God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Både solen og jeg har stått opp for en stund siden…jeg nyter kaffen og får med meg de siste nyhetene fra inn og utland. Koffertene skal finnes frem og vi skal vel begynne å finne frem klær til sommerferien. Middag på en terrasse på Kolbotn i kveld. Best søndag!

Re: Strålende søndag:-)

God strålende søndag fra Fjellhamar. Knall vær i dag. Deilig å stille på veiene i Oslo, så turen hit fra Lommedalen gikk på 30min. Blir nok en bedagelig jobbedag og ferdig til kl 14, så hjem og gjøre litt hjemme og se Stabæk banke middelhavsfarer Rosenborg hjemme på Nadderud. Ha en strålende dag du også

Morn fra Vest-Knausen. Oppe like tidlig som EB men nok hakket mindre energisk. Dagen blir nok som vanlig den siste tiden, preget av uteaktiviteter og rydding/pakking. Skal se man også finner tid til en is, har i hvert fall nok slikt i fryseren

God morgen fra Hvalstad. Espresso og kanelbolle som før-frokost, og det er stille i huset. Fåt vel etterhvert hente bøllene da jeg er utskremt med minstemann for å dra i en barnebursdag. Håper de har god kake. Ha en fin dag

God morgen fra Kongsberg.

Det tegner til å bli en ny flott dag her i byen i dag. Ingen store planer bortsett fra å få unne litt jobb og deretter få meg finalen i French Open i tennis samt Brannkampen mot LSK på fjernsynet. Hadde vært morro om Caspar Ruud endelig kunne vinne en grand slam tittel, men han får litt å bryne seg på med Djokovic på andre siden av nettet.

God morgen fra Color Hybrid. Nå bærer det hjemover via nabolandet og hjem til god-byen. Koselig kveld i Sandefjord, men det er ikke helt vår by og Park trenger en del justeringer før det kommer opp på fire stjerner, litt synd da bygget er ganske internasjonalt. Dragen vant tennisturneringen på Falkenberg så da er det nok en ganske oppesen stemning hjemme..:colgate: Forøvrig ikke en medpassasjerer her på Color over 16 som ikke røyker.

IMG_3675.jpeg

IMG_3646.jpeg

IMG_3601.jpeg

IMG_3590.jpeg

God morgen fra Oslo. Ligger i senga og gjør fint lite før det i ettermiddag blir atter en jobbvakt på sykehuset. Gårsdagens vakt var av det rolige slaget så vi får håpe på det i dag også.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Solen skinner og båten flyter så da er eneste problemet at det bare er 19,5 grader i vannet samt at sas ikke har multi citysøk.

Hoy og lat søndag fra hybelen i Bergen.
Her er en akkurat våknet og tenkte å ta en spasertur.
Om drøye 6 timer bærer det inn i hula igjen for siste vakt i denne omgang før kursen settes mot SVG i morgen. Blir et kort stopp der før kursen settes mot Sørøst-Asia.
Ha en flott søndag :)

Lunsjen ble inntatt på Sinober…og med det så fikk vi gått 14000 skritt så langt i dag.

God søndag fra Lillestrøm. Litt forkjølet og skikkelig støl-stølesen etter golfkurs i går. Men det var skikkelig gøy, så vel verd det.

Egentlig var planen å ta en båttur i dag, men forkjølelse og stølhet sier at det utgår. Får heller ta en lunch-svipp i morgen.

Ha verdens beste søndag!

G'morgen .. Kun 5500 skritt for Bella og meg i parken i dag. Litt flere for henne. ;) Men så kom regn og torden seilende inn så vi ekspressforflyttet oss tilbake til bilen.

Da var jeg i gang med søndagsvakten. Blir vel å skru på dampradioen for å høre Stabæk spise trøndersodd, men ellers satser vi på Deep Tracks på Sirius XM i dag, tror jeg.

Men nå må kaffekoppen fylles igjen ...

Back