Strålende skjærtorsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Strålende skjærtorsdag

Glad morgen fra vårlige/sommerlige Helsingborg. I går var det over 20 grader og det skal det vel bli i dag også - heldigvis på begge sider av Øresund. Turen fortsetter i formiddag til Gamle Humlebæk Kro før vi ender opp i København i ettermiddag. Bypåske er best - faktisk ekstra best!

Re: Strålende skjærtorsdag

Glad morgen från et grå og overskyet Malmö. Morgenens kop té er ved at blive indhaleret, inden vi ska i gang med dagens gøremål. Hva var det nu klokken var :-)?

Glædelig påske og skærtorsdag:-).

Mornings fra fjelltåken. For en sjelden gangs skyld var jeg den siste som stod opp. Blir nok endel puslespill i dag, i dette været. Men det er fyr på peisen og nybakt brød i ovnen. Fondue bonanza i kveld, med både oste- og kjøttfondue. En velutstyrt hytte har selvsagt dobbelt opp med gryter. Ha en fin dag

God morgen fra vårlige Trollhättan. Her er det nydelig vårvær.
Nå er det frokost.
Ha en fin skjærtorsdag.

Mornings fra Oslo. Her venter en kveldsvakt og det er litt digg å ikke måtte stå opp kanskje før Eb tid for å rekke jobb pga avvik på tbanen i alle ender i påska. Var en liten tur ut i går som man kan tillate seg når man jobber kveld. Ikke veldig mange mennesker på byen i går vil jeg nå si. Ha en fin dag

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God skjærtorsdag fra skjærgården i Arendal øst. Fint med påskeferie, etter 3 dager på hjemmekontor hos mams & paps denne uken. Fikk bestilt meg flybilletter til YYC i mai også, så nå ser jeg frem til ett par måneder borti Canada! Det blir ny type også, KLM har 787-10 på AMS-YYC.
Straks lunch hos en venninne og så familieselskap i kveld. Ha en fin torsdag :)

God formiddag fra RB Waterfront i Stockholm. Oppgradert til Business Class rom i toppetasjen med fin utsikt over til Gamla Stan. Frokostbuffet helt OK, men egentlig ikke godkjent da det ikke var mulig å trylle fram et par speilegg. Blir visstnok litt shopping på formiddagen før vi rusler bort i Gamla Stan. Været er sånn passe med 13-14 grader, men i alle fall oppholdsvær. Ha en fortsatt God påske[emoji41][emoji214]

Gjeeesp fra Godset. Her ble det sen kveld med raclette, gode viner og monopol. Snart diske opp litt frokost og komme seg ut en tur i fjellheimen. Rakfisk og kos i kveld.

God morgen fra fjellet mellom Vinstra og Kvam. Ingen vet hvor haren hopper sies det. Den helhvite jeg så ved 07 tiden i dag forsvant etter hvert bort mellom noen trær, men så ikke ut til å ha dårlig tid. Jeg fikk observert den i fler minutter. Grått og trist, i dag som i går og solcelle anlegget på 1020watt, lader knapt noe som helst, noe jeg må forske på når kona finner det for gått å stå opp. Forskningen består hovedsakelig av å koble ut og inn de forskjellige panelene for å se om noen er i ustand og stjeler strøm fra de andre panelene. 4 av de 6 panelene skal demonteres om et par dager for å bli omplassert til annen hytte, så skal det kjøpes 4stk 450 watt paneler som skal monteres opp ved neste besøk. Vi vil da få en samlet solcelle kapasitet på 2180 watt. Jeg skal derfor oppgradere med tykkere kabler, sikringer osv, så mesteparten av dagen blir derfor brukt til dette. Håper på en liten gåtur mellom snøflekkene i morgen, da det er meldt pent vær.

God formiddag fra Bergen. Her er frokosten akkurat omme og en skal snart sette kurs inn mot byen for litt vandring. Temp er beskjedne 10°C og uten sol blir det neppe mer.
Beskjedent med trafikk her i dag, men DY fra BCN strøk akkurat forbi her på final inn mot BGO etterfulgt av WF fra ABZ.
Ha en glitrende flott skjærtorsdag :-)

God påske fra Brauð toastbar i Thorvald Meyers gate og et relativt folketomt Oslo.

Litt logistikk med en ny oppusset hytte fører til en litt annerledes påske, men når den kommer så sent går jo det i grunn helt fint.

Uansett så venter LX1291 i ettermiddag og da blir det noen dager på farten nede på kontinentet. Ser ut til at blir en A221 som kommer opp fra GVA, så da får man omsider den varianten i loggen.

Last edited:

God dag fra Altea, Alicante

Festen i går var vellykket og formen er fin i dag.
Lite på menyen i dag og det er helt greit.
Dagen taes som den kommer.

God påske

FQTV

God dag fra Lillestrøm. Deilig å bare sitte lenge i køya med kaffe og babbel før dagen begynner. I dag er planen å jobbe litt og deretter se om jeg kan gjøre balkongen klar for bruk.

Ha en ekstra best skjærtorsdag!

God morgen fra London! Her skinner solen, men litt kjølig ute.

Blir en jobbhelg over påsken, før Austrian Airlines tar meg til Oslo på tirsdag. Forhåpentligvis ikke mye å gjøre i helgen annet enn å pakke for langtur neste uke.

Ha en strålende påske!

Hu hei og god morgen fra det sørkarolinske. Frokost og bikkjetur(er) er over og nå blir det en stille kaffekopp før jeg begynner å rydde litt under huset.

Forøvrig 19 år siden i dag at jeg tok denne 'selfien' på en militærbase 'et sted i Amerika'. :p

Attachments

• 518_3.jpg
    518_3.jpg
    92.6 KB · Views: 120
Back