• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Strålende mandag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Strålende mandag...

Solen skinner og i løpet av natten har det i allefall for en allergiker blitt skikkelig sommer. Ikke sovet så mye i natt - men der i mot ble det noen timer ekstra nå på morgenen/formiddagen. Håper solen holder seg - men hva det nå er spredning av kan godt gi seg. Ha en bedre mandag!

Re: Strålende mandag...

Vel vel, strålende og strålende fru Blom....

Her i Tromsø er det pt. regn og ikke så veldig varmt. Bedring er ventet , men ikke før i morra em. eller senere ( eller om to uker ). Uansett, 10 dager til Hellas , Parga og ferie i 14 dager, og Novair ( ett nytt selskap ), og mitt aller første digitalkamera er i posten, på vei nordover. Forhåpentligvis kommer det et par testbilder før ferien.

Ha en bra mandag :spin:

Vel, jeg sier som LN-FHU, vel, strålende og strålende fru Blom... Her regner og snør det om hverandre! HALLO, det ER 0606!!!

Noen som ser hva som er glemt på vedlagte bilde?

Attachments

• buf1.jpg
    buf1.jpg
    66.5 KB · Views: 2

Sola skinner litt her også idag,men akkurat steikvarmt er det nok ikke..

God formiddag fra FBU :)

Gresspollen er noe herk, sitter med sandpapir på øya her..

men men, imorgen har jeg og min kjære 1 års-dag :D

Idag er det mandag såvitt jeg har sett.
Canonen min er fremdeles på reprasjon.. savner den.

Ellers ikke så mye nytt

:thumbup

og her oppe i Nord har man begynt ferien sin, hele 5 uker skal man ha :) Utover det så er mitt nye digitalkamera på tur i posten, gutta på FotoVideo ringte meg i 9tiden og lurte på om jeg trengte noe mere enn kun kamerahuset.. Sikkelig bra service det :)

Originally posted by enml
Vel, jeg sier som LN-FHU, vel, strålende og strålende fru Blom... Her regner og snør det om hverandre! HALLO, det ER 0606!!!

Lys på vingene, og muligens strobes (litt vanskelig å si...)

God formiddag forresten, etter et par timer med forelesning om fellesprosessuell emner skla jeg endelig gjøre meg ferdig med semesterets siste pensumbok. Og da er det bare å begynne med de bøkene jeg ikke rakk forrige semester... :sarc

Originally posted by enml

Muligens navlysene,men helt sikkert nosewheel landing light.

God morgen fra verdens nest største land, og innehaver av "verdens lengste bro over isdekket vann".

Endelig regnet det inatt, kanskje kan dette få bort noen skogbranner og kjøle oss ned litt. Det har vært godt og varmt i Montréal den siste tiden. For meg så er alt over 25 veldig varmt, men jeg klager ikke.

Lykke til med flyttingen MOW. :up:

Seattle melder 'favorittvaeret': Skyet med innslag av sol og regn ....

Stor staahei i gaar kveld .. en vaskebjoern tok seg opp i et tre paa tomta for aa rane et kraakerede. Bikkja var selvfoelgelig i hundre!

Dagen byr paa litt hagearbeid og generell sloeving ...

I Ålesund har vi hatt tre haglbyger i løpet av dagen...

Vi får vel gratulere søta bror med dagen også!:cheers:

Originally posted by LCH78
og her oppe i Nord har man begynt ferien sin, hele 5 uker skal man ha :) Utover det så er mitt nye digitalkamera på tur i posten, gutta på FotoVideo ringte meg i 9tiden og lurte på om jeg trengte noe mere enn kun kamerahuset.. Sikkelig bra service det :)

Eventuelt kan man kalle det mersalg, noe norske kjøpmenn generelt er utrolig dårlige på, og spør du meg, mener jeg det er en god ting!

Back