• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Strålende mandag?

Re: Strålende mandag?

G'morgen fra et solfylt North Georgia. Her har man fått på plass siste biten i reisepuslespillet, og jeg er klar for helgens roadtrip airwaytrip. Dukket opp et enslig sete på LH via FRA tilbake også, og siden det ellers over Atlanteren så ut til å være dårlig med Saver-seter, tok jeg det. Blir litt tidlig oppstandelse søndag morgen, men desto lenger kantinetid i FRA. Flyverelgen har nå også fattet interesse - han har jo sett Fnate snakke om disse kantinegreiene.

Fortsatt god tid på dagen der dere måtte være, fellow flyfreaks!

Dagen på jobb gikk unna den. Nå er det bare å glede seg til ny tidlig oppstandelse og full fart i morgen igjen. Skulle egentlig gitt blod i ettermiddag men føler meg egentlig litt slapp så jeg står over. I stedet har jeg begynt å fundere litt på høstens lille rundtur.

Skal på en konferanse i London 1 og 2 november og vurderer å ta en kreativ routing. Vurderte konsert med Bring Me the Horizon i Newcastle 31. oktober og så fly ned til London dagen etterpå. Men den ser ut til å være utsolgt. Så man får pønske ut noe annet. Skulle det være noen tvil vil jeg gjerne fly med SK og WF siden jeg faretruende nærmer meg EBG.

Well well, vi får se.

Flyverelgen har nå også fattet interesse - han har jo sett Fnate snakke om disse kantinegreiene.

Uten kantine vanker det smusstillegg ihvertfall. Såpass vet Fnatingen.

Back