Strålende fredag

Ruby

Tomleskolt
Medlem
Strålende fredag

God morgen fra Bangkok, her er været kanonbra, skyfritt og relativ greit nivå på fuktigheten, og da er det faktisk ganske levelig her tiltros for de+30°C, men når solen står rett på terrassen på morran blir det i varmeste laget å sitte ute, så kaffen nytes i stuen.
I dag blir det diverse ærend, hårklipp må også til siden en i morgen startet turen mot moderlandet for påskeferie, det blir EVA som står for første etappe av turen.
Forumister, ha en glitrende flott lørdag :)

Re: Strålende fredag

Mornings fra Hvalstad. Solan har jobbet seg gjennom morgentåken. Straks avreise til barnehagen. Hjemmekontor, men en innlagt løpetur, før jeg stikker til fjells etter siste Teamsmøte. Ha en fin dag.

God morgen fra Palermo. Gårsdagen kjøretur tok oss rundt delen av øya vi ikke hadde sett før. Etna i strålende sol er et magisk syn…det samme var tempelet på «taket» av øya. I dag blir det tog tur til en naboby og gjensyn med en lunsjrestaurant vi har snakket om siden 2017. Best fredag!

God morgen fra kontoret. Det ble bilvask fremfor trim på morgenen her.full dag på jobb, men satser på at det blir stille etter lunsj. Er på jakt etter sjåfør fra Phnom Pehn til Siem Reap til uken så om noen kan gå god for en av tilbyderselskapenehadde det løst en utfordring. Det er fotsåvidt også en utfordring at vi fortsatt venter på turistvisum…

Morn fra Tønsberg. Siden de to voksne i huset er henholdsvis arbeidsledig og sykemeldt blir det tidlig avreise til Norefjell hvor modern har leid hytte. Behagelig avstand fra Tønsberg, men satser på at barnehagen sliter ut junior såpass at han tar seg en powernap i bilen.

God morgen fra Kongsberg. Her er jeg godt i gang med å rette arbeidskrav innenfor sannsynlighetsregning til våre kommende lærere. Det kommer to bunker nå som må gis tilbakemelding på. Ellers strålede vær i Kongsberg i dag så jeg skal prøve å få tatt meg en tur ut litt etterhvert. Skal prøve meg på et lite fjell i nærheten, men jeg er redd det er for mye snø. Det finner vi ut etterhvert.

G’morgen. Det blir siste arbeidsdag på dette hjemmekontoret før det åpnes nytt etter påske. Frokost er nesten gjennomført og luftetur med vovsen er neste post på programmet.

Happy Friday, boys and girls!

God morgen fra Montreal. Dags å komme seg opp, dusje, gomle bacon og så ut og selge noe greier.

Ikke stort mer å si om det. Messe til kl 20 i kveld, så lang dag venter

Ha en best fredag

God morgen fra Palermo. Gårsdagen kjøretur tok oss rundt delen av øya vi ikke hadde sett før. Etna i strålende sol er et magisk syn…det samme var tempelet på «taket» av øya. I dag blir det tog tur til en naboby og gjensyn med en lunsjrestaurant vi har snakket om siden 2017. Best fredag!

Palermo står høyt på listen min, men først og fremst for å se kamp. Nydelige fans: https://twitter.com/Lega_B/status/1768937727477641699 Får se hva som blir mulig neste sesong :)

God fredag fra gullstuen på Arlanda. Ikke lenge til boarding av TK1790 og påskeferien 2024 kan offisielt starte.

God morgen fra Sambandsstatene. Litt kjølig på Santa Monica, men regner med det kommer seg. SAS leverte sånn midt på treet og egentlig rart at de tre første timene så er det en servering fremdeles og enda merkeligere en rydderunde. Sixt leverte akkurat det vi bestilte, en X5 4.0, men i tillegg en fullustyrt, faceliftet versjon med nydelige 380 gamper.. for en bil.

Nå er det kjendis-løypa på bestilling med frokost på Urth Cafe og middag på Ocean Prime Beverly Hills som man har prøvd i Tampa og DC. Med dette været så blir det da mer aktuelt med sightseeing og råning. Hvis jeg ser Ryan Gosling så dævver jeg.

Back