Glad fredag fra 11. etasje på Clarion Copenhagen Airport med utsikt til rullebanen og nå de første ankomstene. Like bra utsikt fra loungen i etasjen over...og der serveres frokosten. Ha en bra fredag du også![]()
Er det egg og bacon i lounge fortsatt til frokost etter at Petter'n overtok? Har han solgt unna Egget-stolene i skinn og plassert noe billige greier i lillia fløyel der?
God morgen fra Hilton et eller annet utenfor sentrum av Helsinki. Bassenget er varmt nok, men stengt mellom 10.00 og 17.00 hver dag. Litt kjipt når vi valgte hotell pga bassenget og det regner ute. Crj tilbake til Vest Europa i kveld.
Morn frå Trondheim. Skal på rund-tur til AAL og OSL neste veke, og jammen ser eg det går jo direktefly med BA (Sun air, vil eg tru), så kanskje ein skal prøve seg å flyge småfly?? Ørlite dyrare, men betydeleg greiare ankomsttid i OSL vs. ruta om CPH...
God eftermiddag fra kontoret, her er det stille og rolig nå. Får avslutte snart og kanskje fikse en utepils mellom bygene. Litt strabasiøs hjemtur fra FRA i går. Litt småforsinkelser både her og der førte til at klokken ble 2 i natt før man var i heimen. Av det positive var gårsdagens jobb ferdig før tiden, og jeg rakk et par timer på Auto & Technik Museum i Sinsheim. Mye flott å se, kanskje spesielt biler og mye rart fra 2. verdenskrig. Men det gjeveste var nok å oppleve TU-144 på nært hold. God helg ønskes!
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.