• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Stort Fly = Store Motiv!

De fleste superlativene er jo listet i postene forean her, så jeg henger meg bare på!!^_^
(Godsaker dette..., til morgenkaffen).

Men, hva ER det egentlig med russere og svære vifter i cockpit???
Uansett hvor trangt og rotete de har det, er det alltid plass til et par stykker.
Jada, skjønner det der med hva en slik vifte er laget for å gjøre, men hvorfor ser vi de bare i russiske fly?
(Alt mulig skal man jo lure på...:rolleyes:)
 
Takker for veldig hyggelige tilbakemeldingen folkens! :D


LN-SSL: Det med de viftene har du et poeng med, har ikke peiling rett å slett, men det er sant som du sier, de fins jo i alle russiske fly. Kanskje det ikke er noe air condition i cockpit på russiske fly? :)
 
Veldig flott dette,Tommy!:)
Vet ikke hvorfor, men det første som slår meg når jeg ser bilde#7 (Antonov fra siden) er at den ligner mest på en skadet måke:D
Ellers synes jeg du benytter vidvinkelen på en flott og kreativ måte. Litt fortegning er det jo, men det er jo ofte en av ulempene ved variert bruk av vidvinkel.
 
Back
Top