Northrider
FlyKirurg
Det er KRS også 
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Husker jeg feil, eller er Egil på vei over Skagerrak i en cruisejolle fra ColorLine i kveld? Må være friskt
170 grader, 31 knop, gusting 50 på Torp akkurat nu
Husker jeg feil, eller er Egil på vei over Skagerrak i en cruisejolle fra ColorLine i kveld? Må være friskt
Kom meg ut rett etter midnatt. Sjekk tripraportGod tur - og heldig er du om du forlater OSL før midnatt!
Edit: Det er pr. nu 25 fly i de-ice kø som igjen utgjør omtrent 1t 35min DL's igjennomsnitt.
Spørrs vel om han kommer seg hjem?
DY546 Oslo 22:20 23:15 Innstilt Norwegian
Snør det virkelig så kraftig der borte?
Nå er det 9 fly som står å venter på gate, og 14 som venter på push OG 9 i de-ice kø!
Da tror jeg at jeg har forklart meg dårlig. At det rapporteres om viktig info som du beskriver over er helt OK, og faktisk veldig nyttig. Det jeg sliter med er at når et halvt over middels lavtrykk kommer denne veien, noe som skjer på en ukentlig basis her på vestlandet, er at media skal hoppe og skrike om at nå kommer syndefloden, vi kommer til å blåse på havet, og NRK hadde til og med en reporter med kamera og alt ute på Rongesund-broen i Øygarden vest for her i forrige uke og mådde slukøret konstantere at det knapt var kulig.
Det er mer Se&Hør-faktor på været nå om dagen enn for bare 10 år siden. Da kom en god storm, og mediene gjorde sitt med å formidle problemene, men den vra ikke forhåndsvarslet og animert som topphistorie i nettavisene i to døgn, og hoved-tema i i nyhetene på TV.
Enten er det blitt mye mindre spennende og viktige ting å skrive om i verden eller så er folk blitt fryktelig lite interessert i hvor mye drit som man burde rapportert om.
Det er materiale nok rundtom til at man kunne gjorde Brennpunkt om til et 10-minutters program og heller latt det kjøre 10 historier hver gang, om folk bare gadd følge med og om bare medie/underholdnings-industrien hadde giddet å bruke energi på det.
-A
</RANT OFF>
Det var da en farlig generalisering, var det ikke?![]()
På linje med den jeg kommenterte, men ironi er et vanskelig tema selv med![]()
Tuva var bare en fjott i forhold til hva som skjedde tidligere.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.