Stor militær jakkemerke-samling

perw

Newcomer
Stor militær jakkemerke-samling

Fant "samlerhjørnet" ved søk på nett. Prøver meg i tilfelle noen er interessert.

Jeg har arvet en samling med ca 350 militære jakkemerker fra hele verden. De fleste jakkemerkene er mottatt fra piloter som har besøkt militære flystasjoner i Norge de siste 10 årene. Samlingen vurderes solgt og bud ønskes om noen er interesserte.

Har samtidig arvet en samling med Figgjo Forsvarets minnekrus, ca 20-25 ulike krus. Samlingen vurderes solgt og bud ønskes om noen er interesserte.

Ta kontakt om dette er noe for deg.

PerW

Re: Stor militær jakkemerke-samling

Du kan høre med sarky (brukernavn) på dette forumet. Sjansene er store for at hun alt har det aller meste fra før, dog...

Hei
Jeg samler på merker fra luftforsvaret og merker utenlandske merker tilknyttet norge.Har du en liste eller bilder du kunne sendt til meg på mail?Isåfall kan du maile til rune0078@hotmail.com

MVH Rune

Fant "samlerhjørnet" ved søk på nett. Prøver meg i tilfelle noen er interessert.

Jeg har arvet en samling med ca 350 militære jakkemerker fra hele verden. De fleste jakkemerkene er mottatt fra piloter som har besøkt militære flystasjoner i Norge de siste 10 årene. Samlingen vurderes solgt og bud ønskes om noen er interesserte.

Har samtidig arvet en samling med Figgjo Forsvarets minnekrus, ca 20-25 ulike krus. Samlingen vurderes solgt og bud ønskes om noen er interesserte.

Ta kontakt om dette er noe for deg.

PerW
Hei;

har du fortsatt militære krus for salg???

Back