TCAS
ScanFlyer Crusty
Et fly har mistet en større del, men det er ukjent hvilken flytype det er snakk om: http://www.eub.no/nyheter/article6329709.ece
Det ser jo ut til at det står A.TP på det lille bildet.
Da kan det like gjerne være en av TAP sine airbus 319/320
Hææ?
Hvordan får du A.TP til å bli TAP airbus?
Det han mener er at det ikke står ATP, men A.TP, altså trenger den ikke å tilhøre et ATP fly, detkan være en intern forkortelse og siden flytype mangler kan det like godt være A320 og like så godt TAP, det vet ingen enda... og TAP var ordspill på A, T og P....TAP/ATP.
Slik som 'westair uk ltd' har drevet sosial dumping, skal det ikke mye til for
at det blir endel pirat deler som blir tatt ibruk, f.eks uoriginale usertifiserte bolter (billigste type, og også dårligst kvalitet).
Det er ikke rart at delene faller av.
Slik som 'westair uk ltd' har drevet sosial dumping, skal det ikke mye til for
at det blir endel pirat deler som blir tatt ibruk, f.eks uoriginale usertifiserte bolter (billigste type, og også dårligst kvalitet).
Det er ikke rart at delene faller av.
Rett og slett - man får dèt man betaler for.
Nei, jeg kommer med ingen anklager eller belegg, bare en tanke om hvorfor flydeler skulle befinne seg på bakken, og ikke på flyene.
Men at de har bedrevet litt sosial dumping ved å stenge ned Westair Sweden operasjonene, og ta operasjonene selv til lavere pris", det har de jo gjort.
Slik som 'westair uk ltd' har drevet sosial dumping, skal det ikke mye til for
at det blir endel pirat deler som blir tatt ibruk, f.eks uoriginale usertifiserte bolter (billigste type, og også dårligst kvalitet).
Det er ikke rart at delene faller av.
Rett og slett - man får dèt man betaler for.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.