Ingen, når de både måler og høres dårligere ut så kjøper jeg ikke et produkt. Og har du prøvd skikkelige In Air Monitors som Etymotics og ikke bare billige earbuds?
Da snakker du antagelig om såkalte "earbuds". Og jeg kan i alle fall høre musikken fra folk som bruker Bose QC 15.
Om man ikke blander in "ear buds" så er både lydkvalitet og støydemping langt bedre for In Ear Monitors. Du kan jo prøve å finne en test som sier det motsatte.
Ser ut som earbuds. De er ikke bygd for støydemping i det hele tatt.
Naa er det jo ikke det som er spoersmaalet i traaden her, det er noise canceling headset man snakker om. Jeg har ikke paastaatt at Bose sine in ear er noice canceling, jeg bruker Bose in ear som handsfree og naar jeg trener, naar man fly bruker jeg noise canceling rett for aa stenge ut lyd baade med og uten musikk. Naar jeg sover paa fly, har jeg ikke paa musikk. Med ear budsene dine (og alle andre) kan man jo like godt stappe inn ett par av disse aa faa samme db stoeydempingseffekten:
http://rtikle.com/store/images/1100&.jpg og de fleste liker ikke aa ha ting stappet i oerene over lengre tid, det er ubehagelig.
Lydlekkasje: Faktum er at folk med earbuds generelt (det vil si 99.9999%) slipper ut mye mer lyd en folk med over ear headset. Jeg gjorde en test her paa morran og ba fruen sette paa seg sine QC15 her paa et stille hotellrom og det gaar nesten ikke an aa hoere musikken overhodet. Med hennes in ear, hoeres musikken meget godt (hun har ogsaa "billigheadsetene til Bose til 129 dollar

), det er ikke noe aa diskutere.
Sure, for de som er interesserte i slikt, er sikkert hodepluggene dine da shit, selv om de langt fra er populaere. De forander ikke faktum at de ikke er active noise canceling og dermed ikke er hva vi diskuterer her.
Er selv ikke fan av QC15, men headsetene roses stort av kundene som har disse headsetene som hoey kvalitet med uslaaelig garantier.
Jeg kjoepte mine QC3 da de kom ut for 7 aar siden og har flydd over en million miles med dem. Betalte 349USD for disse og sent i fjor var de utslitte, men fortsatt brukbare. For 99 dollar ble disse erstattet paa Bose store