Stilig bilde av -KKZ..

Jepp,
Krystallfilter tror jeg det heter, hadde det på gamle kameraet:)
man kan velge om man vil ha 2 4 6 8 10 eller 12 stråler ut fra det som er lyst:rolleyes:
Så det er ingen PS effekt;9

Jepp, det "må" stå stille. Men det å få bildet klart/skarpt er en liten bragd og det gjør disse Polske spotterne bra!

Er vel ikke det største problemet å få det der til å stå stille, med de svære hjulklossene på nesehjulet? Dessuten; uten de glorete effektene der hadde det vært en klar kandidat til bakgrunnsbilde på laptopen... (Selv om det skal settes himmel og jord i bevegelse for å danke ut det sjøflyet som ligger der i dag....:colgate: )

må være noe hyss der et sted.. hvorfor blinker det røde lyset på hvis flyet er så veldig parkert?

:)

Rune

Originally posted by Chainly

må være noe hyss der et sted.. hvorfor blinker det røde lyset på hvis flyet er så veldig parkert?

:)

Rune

Sant det. Det er sjelden du ser et fly med chocks OG anti-collision på....
Driver ikke med motorkjøring med chocks heller....

Skal vel være et anti kollisjons lys under buken også? Ville vel sett dette også hvis han hadde brukt lang lukker og lysene blinket??

Nå tok visst jeg feil, det er visstnok ikke noe navlys i halen på 737 classic (muligens heller ikke NG ?). Det er kun strobe light der. Men som du sier, anti collision under buken skal være der, og det står montert like bak vingen så det burde vi definitivt sett.

Burde også sett noen av lysene reflektert i bakken.

Jo da, sikkert manipulert men anti-col oppe og nede trenger jo ikke nødvendigvis å blinke i takt da. Bare så det er sakt.

Det er sant, men jeg regner med at bildet uansett er tatt med ihvertfall noen sekunders lukkertid, og da bør begge ha blinket minst en gang.

Back