Sterling vet ikke hvem som handler deres fly...

laurenz

ScanFlyer Gold
Bestilte en billett og fikk bl.a dette på e-post. :p

Flypassopplysninger
Oslo
Oslo Lufthavn

Sterling flyginger
Innsjekking: Servisair
Handling: Servisair*

*Obs! Servisair godtar kun betaling med kredittkort for overvekt eller spesialbagasje.

Har du en FLEX-billett og skal fly innen Skandinavia, kan du endre billetten helt frem til 30 minutter før avgang, enten på flyplassen eller ved å ringe følgende nummer: Danmark: +45 70 10 74 74 | Norge: +47 815 58 810 | Sverige: +46 08 4000 0313..

Ups, her har nok noen glemt å endre noe.

Jeg har sendt en mail til vår kontakt hos Sterling, så de kan få korrekt info..

S

Har bestilt billett igjen og fremdeles påstår de at det er min tidligere arbeidsgiver som skal sjekke meg inn. :rolleyes:

Sterling gjør mye rart - de søker etter ny sjef for corporate identity og business intelligence, men dét har de ikke langt ut på nettsidene sine...

Men de har annonsert i de fleste reisemediene? Mener jeg så de stillingene utlyst både på Standby og Takeoff dk

Det tenkte jeg også, og jeg lurer også på om det strengt tatt hjelper å ansette noen managers med det som område. Lurer litt på om de kan oppnå noe som helst med det.

Ja som LCC (correct me if i'm wrong) så høres det litt rart ut, men de satser vel kanskje nytt??? Ville nesten tro de hadde hatt bedre bruk for en entertainment manager for sydenturister til sydeuropa:p

Back