Sterling sjefen interesserer seg ikke for fly.....?

MartinL

ScanFlyer Dusty
Det siger Almar Örn Hilmarsson i et interview i Take Off om sin fødeø, hvor han voksede op langt fra fly og andre moderne opfindelser.

"Jeg har aldrig interesseret mig for fly. Jeg interesserer mig for handel. For køb og salg og meget gerne for noget, der skaber værdier eller oplevelser for en helt masse mennesker. Som vi gør i Sterling. Men om det er møbler, frugt eller noget helt tredje er ikke afgørende."

http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=18091

Re: Sterling sjefen ineresserer seg ikke for fly.....?

He he, ja ja - da skofter han i allefall ikke arbeidet, for å drive med
flyspotting i det minste. ^_^

Desverre så er det ikke et krav i selskapene at du må være interessert i fly for å jobbe der!

Det er vel helt naturlig det. Man behøver ikke være lidenskaplig opptatt av gjødsel for å jobbe i Yara heller... ;)

Men!!! Skaper han og Sterling verdier???

Handel er han jo flink til. Det selskapet har jo byttet eier ørten ganger, nesten som en stollek...

Det kan jo være en stor ulempe å være flyinteressert også. Det er morsomt å leke flyselskap men mann skal jo tros alt drive butikk. Jeg tror faktisk Sterling trenger en sjeff som er mer opptatt av penger en fly.

Ja - og inntjeningen burde han vel også være opptatt av - eller?

Ja - og inntjeningen burde han vel også være opptatt av - eller?
Ja med Sterlings røde tal, så burde han ihvertfald. Så lige at Sterling sætter gebyret for bagage op endnu engang - nu til DKK 49,- pr. vej - så de forsøger da i bedste Ryanair-stil at score så mange ekstra indtægter som muligt.

Desuden mener flere analytikere idag, at Sterling har ondt i likviditeten og det er derfor de igår tyvstartede med at sælge sommerruter:

Artikel på TakeOff

Det er jo ikke første gang de har gjort det for at hente likviditet. Men når det er nødvendigt, så ved jeg ikke om jeg har lyst til at bestille hos dem så lang tid i forvejen. Med Sterlings økonomi, så er der en reel risiko for at der pludseligt ikke er flere penge og selskabet krakker. Med deres nye "vi går efter SAS-strategi" så ville jeg ihvertfald ikke satse mine sparepenge på dette selskab.

Back