• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Sterling på OSL

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Sterling på OSL

Har passert OSL mange ganger i år, men alltid rast forbi NB.

Reiser på fredag til Firenze. To stk ?? :

a) Hvem har handling om dagen ?
b) Mener å ha ha sett innsjekkingsautomater, stemmer det ? ar jo kun
håndbagasje.

Takk, folks.

Re: Sterling på OSL

Originally posted by SQ 777

Har passert OSL mange ganger i år, men alltid rast forbi NB.

Reiser på fredag til Firenze. To stk ?? :

a) Hvem har handling om dagen ?
b) Mener å ha ha sett innsjekkingsautomater, stemmer det ? ar jo kun
håndbagasje.

Takk, folks.

Handlingen for Sterling til Firenze har Servisair, skift 3. Går ut fra at du reiser om morgenen, rundt kl 07-08 hvis jeg ikke husker helt feil. Innsjekkingsautomater for NB tror jeg ikke det finnes, men går ut ifra at insjekk ikke tar all verdens tid da flyene ikke er helt fulle på denne tiden av sommeren/høsten.

Mener ganske bestemt at de har automater. Hadde ihvertfall det før, sto rett ved spesialbaggasjedropen til SAS/BU.

Såvidt jeg ved har Sterling ikke automater p.t. (ihvertfald ikke på CPH). Læste et eller andet sted, at de var ved at blive opdateret og derfor ikke ville virke foreløbigt (har ikek virket hele sommeren). Nogle af mine venner rejste med Sterling i sidste uge, der var der kun manuel indtjek - hvilket kan være en langsommelig affære med Sterling på CPH

Sterling har automater på OSL - men stabiliteten på disse er heller dårlig!

Automatene er de samme for KLM, AF og NB (trykk og velg flyselskap typen)

Hvis du kun reiser med håndbagasje kan du gå rett til utgangen.

Originally posted by svenk

Sterling har automater på OSL - men stabiliteten på disse er heller dårlig!

Bedring vil komme.... :up:

Eller så fikk kanskje MOW et lite tilfelle av egoisme her? Ser ikke bort i fra at hans nye arbeidsgiver driver og leker med slike automater ;)

Hehe ... er nok litt tidlig ute. Servisair ser paa alternativer og vi er i hatten.

Håper de er klare til midten av oktober... Da blir Sterling til Nice...:D

Sterling hadde automater på CPH i mars iallefall. Jeg fløy derfra til Tempelhof med dem. Det var mulig å få passet avlest etter at man hadde valgt selskap deretter fant automaten reservasjonen i systemet, funket veldig bra. Jeg husker ikke helt hvem de delte automater med, men det var mulig å sjekke inn for noen andre selskaper på disse. På Osl vet jeg ikke, har ikke brukt Sterling derfra på en stund.

Back