Sterling inn på OSL/CPH-BRU

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Re: Sterling inn på OSL/CPH-BRU

Originally posted by Jan

Flyver ikke SunAir CPH-BRU ?

Nej, kun SK og SN. En af de daglige SK afgange er fløjet med en af de Cimber Air CRJ maskiner som SAS fast leaser.

Der er efterhånden betydelig overkapacitet på CPH-BRU - SN 4x daglig, SK 6x daglig og nu NB 1z daglig.

Som nævnt tvivler jeg på at Sterling vil få succes på denne rute - specielt når de kun tilbyder en daglig aften rotation.

Originally posted by PP

Der er efterhånden betydelig overkapacitet på CPH-BRU - SN 4x daglig, SK 6x daglig og nu NB 1z daglig.

Som nævnt tvivler jeg på at Sterling vil få succes på denne rute - specielt når de kun tilbyder en daglig aften rotation.

Hvordan i huleste kan da NB med sine relativt store fly tenke på å gå inn i et slikt marked? Dette kan jo ikke bli suksess etter mine bedømmelser...

SQ 777 nevnte Kiev. En alldeles topp by. Var på rundreise i Ukraina i fjor. Kiev, Yalta og Sevastopol. Kiev er en spennende storby med en flott mix mellom gamle Sovjet og Vestens kapitalisme. Meget rimelig restaurant- og uteliv og ikke minst shopping for de som liker det. Byen er full av spennende historie og flotte byggverk:smile2 Anbefales:exclamati Ukraina ble også visumfritt for nordmenn fra januar 2006. Enda en grunn til å dra.

St.jpg

HotelUkrainaskimtes.jpg

Originally posted by MD11

SQ 777 nevnte Kiev. En alldeles topp by. Var på rundreise i Ukraina i fjor. Kiev, Yalta og Sevastopol.

Kan du anbefale noe hotell i Kiev? Skal dit i begynnelsen av august (noe jeg virkelig gleder meg til).

Originally posted by DYflyer

Originally posted by MD11

SQ 777 nevnte Kiev. En alldeles topp by. Var på rundreise i Ukraina i fjor. Kiev, Yalta og Sevastopol.

Kan du anbefale noe hotell i Kiev? Skal dit i begynnelsen av august (noe jeg virkelig gleder meg til).

Vi bodde på SAS Radisson til crewpris, men det er svindyrt til ordinære priser. Det finnes mange gode hotell i Kiev, men overpris er vanlig. Et alternativ er å leie leilighet, meget rimelig og god standard.

Legger ved en god link til et reisebyrå vi brukte når vi var der borte. Veldig hjelpsomme og god service! De kan også booke transfer fra flyplassen. Ellers er taxi greit, men forhandle pris på forhånd:exclamati

Discover Ukraine

Gled deg, du kommer til å like KBP!

Back