E EKCHSpotter2 Newcomer 24 Feb 2011 #1 jeg har denne Sterling B727 Med hjul og original æske! Ville have jer herinde til at sige hvor meget jeg kan få for den ? Håber i kan hjælpe mig ! Attachments 1.jpg 36.9 KB · Views: 314
jeg har denne Sterling B727 Med hjul og original æske! Ville have jer herinde til at sige hvor meget jeg kan få for den ? Håber i kan hjælpe mig !
FlyHi ScanFlyer Crusty 24 Feb 2011 #4 EKCHSpotter2 said: jeg har denne Sterling B727 Med hjul og original æske! Ville have jer herinde til at sige hvor meget jeg kan få for den ? Håber i kan hjælpe mig ! Click to expand... Ren nostalgi. Kan huske at jeg havde sådan en som barn... Desværre var det inden flyinteressen for alvor slog igennem og den gik tabt for mange år siden
EKCHSpotter2 said: jeg har denne Sterling B727 Med hjul og original æske! Ville have jer herinde til at sige hvor meget jeg kan få for den ? Håber i kan hjælpe mig ! Click to expand... Ren nostalgi. Kan huske at jeg havde sådan en som barn... Desværre var det inden flyinteressen for alvor slog igennem og den gik tabt for mange år siden
E EKCHSpotter2 Newcomer 24 Feb 2011 #5 Jeg vil gerne se hvad jeg kan få, for den da jeg skal have et nyt Kamera Men hvad tror i jeg kan få, og hvad vil i byde ?
Jeg vil gerne se hvad jeg kan få, for den da jeg skal have et nyt Kamera Men hvad tror i jeg kan få, og hvad vil i byde ?
E EKCHSpotter2 Newcomer 25 Feb 2011 #6 EKCHSpotter2 said: Jeg vil gerne se hvad jeg kan få, for den da jeg skal have et nyt Kamera Men hvad tror i jeg kan få, og hvad vil i byde Og hvad er denne MD 83 1:200 Norway Airlines Værd ? Click to expand... Attachments IMG_0149.jpg 68.3 KB · Views: 235
EKCHSpotter2 said: Jeg vil gerne se hvad jeg kan få, for den da jeg skal have et nyt Kamera Men hvad tror i jeg kan få, og hvad vil i byde Og hvad er denne MD 83 1:200 Norway Airlines Værd ? Click to expand...