Statusmatching?

Du må sende reelt bilde av kortet, og 2 siste månedene med reiser. hadde du fått kort så kunne du nok sendt inn og fått matchet det til Tyrkisk Gull ! tror de matcher til "Classic Plus "viss du har Sølv oss noen.

Etihad kjører en statusmatch til gullkortmedlemmer. Merk at det er begrenset til de 500 første som søker.

http://www.etihad.com/Promotions/Complimentary-Etihad-Guest-Gold-card/

Do you have a gold or a higher tier card with another airline?

Etihad Guest is delighted to offer a complimentary Etihad Guest Gold card to members who currently hold a gold or a higher tier card with another airline loyalty programme.

Simply send through the below documents before 18 June 2013 to guesttiermatch@etihad.ae and we will offer you an Etihad Guest Gold card for free!

• Scanned copy of the gold or higher tier card with the other airline.
• Scanned copy of the miles statement with the other airline.
• Etihad Guest membership number.

You need to be a member of Etihad Guest to be eligible for the offer. If you are not yet a member of the programme, click here to enroll and make sure you send your Etihad Guest membership number along with the other documents.

This offer is limited to the first 500 eligible members only. You wouldn’t want to miss out on this rare opportunity, so send your details now and go for gold with Etihad Guest.

What’s more, when you get upgraded to Etihad Guest Gold, you will receive triple Etihad Guest Miles on all flights in Diamond First Class and double Etihad Guest Miles on all flights in Pearl Business Class for a limited period. With this exciting offer, when you travel on a return ticket between Abu Dhabi and New York in Diamond First Class, you can earn enough miles to redeem a one-way Diamond First Class ticket between Abu Dhabi and New York. More details will be provided in the confirmation mail.

Matchet mitt EBG til TK Elite. Har noen flighter med sistnevnte av og til. Relativt enkelt å oppnå rekvalifisering også, 25K miles, noe som en som Elite oppnår bare ved t/r Asia i C.
Loungen i IST er ganske så trivelig, om enn noe crowded tidvis.

Statusmatching

Etter den nylige gullkampanjen til SK dukker det snart opp et ekstra kjapt EBG-kort i postkassa mi. Jeg har tenkt litt på mulighetene for å bruke dette kortet til å statusmatche meg til gullstatus i FB(som TRD-pax kommer man ikke utenom at KL er mest praktisk i mange tilfeller) og eventuelt OW, mest for moro skyld. Er det noen som har erfaringer med hvor enkelt det er å få ordnet slike ting? Hvordan går man frem? Blir man nødt til å vente på et statusmatch-tilbud, eller holder det å ta kontakt på en smart mailadresse, gi en del nødvendig informasjon og nevne at man flyr mye og vurderer å gå over til å bruke FB/OW som sin standardcarrier?

Re: Statusmatching

Du klarer hvertfall ikke å matche EBG til FBG sånn helt uten videre, så må være at de kjører en kampanje eller liknende for å få matchet det der. OW har jeg ikke erfaring med når det gjelder statusmatch. Uansett, det skader ikke å prøve med en mail. :)

og eventuelt OW, mest for moro skyld.
Anbefaler ikke statusmatch for moro skyld. Man kan bare statusmatche en gang pr program. Så skulle det dukke opp en bedre mulighet senere, så vil det ikke funke.

Anbefaler ikke statusmatch for moro skyld. Man kan bare statusmatche en gang pr program. Så skulle det dukke opp en bedre mulighet senere, så vil det ikke funke.

Vel, statusmatch´a fra EBG til FBgull for andre gang på 3 år nå, så ingenting er umulig. :)

Etter den nylige gullkampanjen til SK dukker det snart opp et ekstra kjapt EBG-kort i postkassa mi. Jeg har tenkt litt på mulighetene for å bruke dette kortet til å statusmatche meg til gullstatus i FB(som TRD-pax kommer man ikke utenom at KL er mest praktisk i mange tilfeller) og eventuelt OW, mest for moro skyld. Er det noen som har erfaringer med hvor enkelt det er å få ordnet slike ting? Hvordan går man frem? Blir man nødt til å vente på et statusmatch-tilbud, eller holder det å ta kontakt på en smart mailadresse, gi en del nødvendig informasjon og nevne at man flyr mye og vurderer å gå over til å bruke FB/OW som sin standardcarrier?

OW= Airberlin matcher ditt EBG kort til gull oss AB. Da får du OW "Sapphire" :) Bare og prøve!

Back