Statusmatch SAS til Lufthansa/Miles and More (2024)

Someone

Moderator
Medlem
Info om Lufthansas statusmatch mot SAS

https://lufthansa.statusmatch.com/f...pdtsbnQmb5RI0CnVnUwGneWhVtAA7hr1KyklBjbIX_hee

How long will the status be valid if my application for a Status Match is approved?
If your application is approved, you will receive the corresponding frequent flyer status in the Miles & More programme within 10 business days, valid until 28 February 2025 and receive a further year extension if you meet the following requirements, either:

a) Frequent Traveller Challenge: Complete 2 flight segments with Lufthansa Group airlines or co-issuing Miles & More airline partners* by 30.11.2024 to extend status to 20.02.2026.

b) Senator Challenge: Complete 6 flight segments with Lufthansa Group airlines or co-issuing Miles & More airline partners* by 30.11.2024 to extend status to 20.02.2026.

*Eligible airlines: Air Dolomiti, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Discover Airlines, Eurowings, LOT Polish Airlines, Lufthansa, Lufthansa City, Luxair and SWISS.

Re: Råd om valg av bonusprogram i Star Alliance

Ser ut til å være veldig grei skuring å opprettholde Senator/ Star gold til februar 2026 da, litt større utfordring etter det.

Fortjener ikke statusmatchen egen post? Ganske supert tilbud for EBS.. :)

Virker som barna ikke får denne gleden? Prøver å matche ungene, men virker som det er 18 års grense på Miles & More?

Sånn, da er statusmatch sendt inn. Er bare EBS, men det er jo greit å få med seg status som Frequent Traveller hos Lufthansagruppen.

Fikk akkurat godkjent match.

Tok bare over natten, så var ´match godkjent.

Virker som barna ikke får denne gleden? Prøver å matche ungene, men virker som det er 18 års grense på Miles & More?

Jeg tenker å prøve meg med at de som har passert 12 er 18 i m&m så kan det kanskje rettesopp senere. De må jo uansett betale for voksenbillett.

Det er 2 års nedre aldersgrense på selve Miles&More-medlemskapet, men det framstår som at er 18 års aldersgrense på match.

Attachments

• Skjermbilde 2024-06-08 kl. 11.54.31.png
    Skjermbilde 2024-06-08 kl. 11.54.31.png
    105.4 KB · Views: 826

Statusmatch i box her vertfall. Må dog ha 6 legs med lufthansa gruppen før 30.11.24 for å beholde Senator status til 2026

Statusmatch i box her vertfall. Må dog ha 6 legs med lufthansa gruppen før 30.11.24 for å beholde Senator status til 2026

Her også
Har vel planer om en Berlintur og en Thailandtur i løpet av året, så da bør muligheten være der (Berlintur blir jo 4 legs), mulig jeg bare rekker reisen østover til Thailand før 30.11.

Samme her. Tok rundt 4 timer for svar i går. Fint at meg og kjerringa pendler mellom London og Zurich nå... 😅

Du store. Sendte inn fredag og har fortsatt ikke fått svar. Samme gjelder Storsmurfen

Du store. Sendte inn fredag og har fortsatt ikke fått svar. Samme gjelder Storsmurfen

Samme her, men når jeg logger inn på "online tracking portal" for å sjekke står det at matching til Senator er godkjent.

Samme her, men når jeg logger inn på "online tracking portal" for å sjekke står det at matching til Senator er godkjent.

Prøvde å sjekke nå, men trenger application number. Fikk dere det på mail eller burde jeg tatt vare på det?

Fikk det på mail.

Snedig. Det gjorde ikke jeg. Storsmurfen fikk derimot

Så kanskje noe gikk galt og jeg bør forsøke igjen.

Last edited:
Back