Beklager maset, men det har ingenting å si om en tegner seg som medlem eller ikke før en sender forespørsel om match?
service [a] topbonus.de
Beklager maset, men det har ingenting å si om en tegner seg som medlem eller ikke før en sender forespørsel om match?
Dear Mr. [Flight Cancelled],
thank you for your status match request. You will receive your topbonus Gold Card in 14 days per post.
Please note that you will automatically receive a topbonus Classic Card (red) when you a part of a new enrolement for the topbonus Program, your new status card is available in a separate letter.
Do you already own the airberlin Visa Card?
Collect everyday by shopping, online shopping and travel more valuable award and status miles.
The Best: For Gold members the airberlin Visa Card is even free!
Order now the airberlin Visa Card and safe your next topbonus status: http://www.airberlin.com/site/tb/program/buycreditcard.php?LANG=deu
Best regards,
[x]
Your topbonus Team
Airberlin matcher nå alt av EBG/EBD til 1 år gull. Send bilde av kort og kort forespørsel til statusmatch@topbonus.de. Kjekk måte å få OneWorld Sapphire for de som ikke reiser nok med OW til å få det på opptjeningsmetoden. Mitt gullkort er nå gyldig frem til mai 2016.
Må man være registrert som medlem i aktuelt bonusprogram før man legger inn en request om status-match?
Dersom jeg blir gull-medlem i AB. Kan jeg da for eksempel få tilgang til lounge hvis jeg flyr med BA via/fra LHR?
Vet ikke om du må være medlem når du matcher (Jeg var). Du får lounge (OSL Lounge) når du fly BA fra OSL![]()
Fint med OSL Lounge for de som flyr mye derfra. Jeg tenkte rent konkret dersom jeg tenker å fly en del med BA fra SVG til eller via London.
Ja, du må nok være medlem. Jeg hadde alt benyttet meg av statusmatch tidligere, men registrerte meg med ny e-post og fikk jaggu meg statusmatch på nytt fra samme SAS-kort.Må man være registrert som medlem i aktuelt bonusprogram før man legger inn en request om status-match?
Dersom jeg blir gull-medlem i AB. Kan jeg da for eksempel få tilgang til lounge hvis jeg flyr med BA via/fra LHR?
Jeg vet om minst 10 stykker. Dette er forøvrig en pågående annonsert kampanje.Noen som fått til dette sidte uken? Jeg fikk beskjed om st de ikke lenger matchet sas. Det var for tre uker siden.
Du valgte feil rekkefølge. Jeg tok Best Western Diamond først og fikk deretter matchet det til HH Diamondog derifra videre til Hilton Honors gold (som var mitt mål #1), og
Best Western Diamond.