Starbucks på Oslo lufthavn..

AirlineLover

ScanFlyer Blue

Skal til Dubai snart, i april, og jeg lurte på:
Når jeg ankommer flyplassen, er det mulig å gå ned til ankomsthallen og kjøpe kaffe på starbucks og gå opp igjen? Var der i Mars i fjor, men husker ikke godt nok om jeg kunne gjøre det. Takk for svar!

(Må ha kaffe før jeg drar :) )

Re: Starbucks på Oslo lufthavn..

Det korte svaret er: Ja. Ankommer du med tog så går du forbi Starbucks på vei opp til innsjekk/sikkerhetskontroll.

Skal du fly via OSL kan du også dette (står ikke spesifikt hvordan du ankommer OSL). Da går du bare ut som vanlig (ikke gå på transit), kjøpe/drikke kaffe, og så opp og inn gjennom security igjen etter kaffekoppen.

Husk at du ikke kan ta med deg koppen gjennom security ...

De som skal til Dubai får ikke kjøpt kaffe på Starbucks.

(Må ha kaffe før jeg drar :) )

Hvis det er saken, så kjøp heller på 7-11 mye bedre og billigere (dette rådet er mer et tegn på hvor skuffende Starbucks på OSL er enn at 7-11 har spesiell fantastisk kaffe).

Ritazza som ligger rett etter security, er min favoritt. Kjapp ekspedering, noe jeg sjeldent opplever med sperrebåndkø hos Starbucks..

HVA!!?? HVORFOR

Han bare tuller. Klart du kan kjøpe kaffe på Starbucks før du går gjennom sikkerhetskontrollen, når du skal fly med Norwegian til Dubai i april. Det hadde vært verre om du skulle reist med Katarr til Doha i mai.

Opp skrytt I femte potens (noe sånt) det er vel det den der sjappa er, ikke har jeg fått noe god kaffe der og sist jeg bestilte en dobbel espresso så fikk jeg etter mye om og men en slags "sur" kaffi, skuffende

Enig med tidligere taler, en Blue Java på Ritazza (?) rett på innsiden av security er den beste kaffen på OSL.

Jeg har aldri helt fattet styret rundt Starbucks da jeg har erfart det selv som mer et selvsolgt navn enn et dugendes produkt...

Jeg har aldri helt fattet styret rundt Starbucks da jeg har erfart det selv som mer et selvsolgt navn enn et dugendes produkt...

Jeg stikker relativt ofte innom Starbucks når jeg er rundt omkring i England (ofte fordi de er "overalt"), men opplever produktet som leveres der til å være noe annet enn på OSL. En del av produktene de leverer er helt kurant, selv om det ikke alltid er gourmet kaffe.

Hyping av Starbucks er det ikke noen grunn til, slik jeg ser det (og ikke betaler de noe særlig skatt i de landene de har operert i utenfor USA så langt høres det ut for, for de som måtte være opptatt av slike ting), men denne tråden var vel mer startet for at trådstarter ønsket å vite om han hadde mulighet til å kjøpe seg en kaffe der før flyreisen... ;)

Last edited:
Back