Stålkontroll når du reiser...
Leste saken i Dagbladet om turen til Ingrid Kristiansen, i forbindelse med hennes 60-ås dag. Her går liksom ALT galt. Flyselskap finner ikke booking, hotellet de booket viste seg å være svindel, cruisebåten gikk ikke når den skulle...
http://www.dagbladet.no/2016/03/31/sport/idrett/ingrid_kristiansen/43712113/
Krisehåndtering alla Elefanten min
Huff da
Næmmenææææ
Og sånn gikk dagene... altså... Tar ikke folk kontroll på noen ting når de reiser? Taster man bare villt i fylla på tastaturet og lar det stå til?
Ting kan skje den værste. Også meg. Jeg har blitt delvis svindlet på hotell en gang selv. Alt kan skje. Men altså...
Jeg blir litt matt jeg.
Leste saken i Dagbladet om turen til Ingrid Kristiansen, i forbindelse med hennes 60-ås dag. Her går liksom ALT galt. Flyselskap finner ikke booking, hotellet de booket viste seg å være svindel, cruisebåten gikk ikke når den skulle...
http://www.dagbladet.no/2016/03/31/sport/idrett/ingrid_kristiansen/43712113/
Skrankepersonalet på Brussels Airline klarte ikke finne e-billetten til babyen, og dermed fikk de ikke gå om bord i flyet. Klokka 05 om morgenen var ikke det den beste starten på jubileumsturen.
- Jeg tok til tårene og sprang ut, men sønnen min er heldigvis en oppegående fyr som har vært ute og reist mye, både meg meg og for seg selv
Krisehåndtering alla Elefanten min
- Hotellet fantes ikke, vi hadde blitt svindlet. Hotellet var under bygging og vakten utenfor fortalte at det var lenge til det åpnet,
Huff da
- Vi kjørte rundt og rundt, og ble mer og mer stresset. Båten var ikke å se noe sted. Taxisjåføren begynte å bli stresset han også, det var han samme som hadde kjørt oss rundt dagen før, og han synes nok synd på oss med all den uflaksen, skriver Marte på bloggen.
Ble en god historie
Men det var ikke så fryktelig rart at de ikke fant den. Den skulle ikke gå før dagen etterpå.
- Alle hadde fått billettene til jul, og alle trodde vi skulle reise den dagen. Man skulle tro vi var helt nybegynnere på reisefot, skratter Ingrid.
Næmmenææææ
Og sånn gikk dagene... altså... Tar ikke folk kontroll på noen ting når de reiser? Taster man bare villt i fylla på tastaturet og lar det stå til?
Ting kan skje den værste. Også meg. Jeg har blitt delvis svindlet på hotell en gang selv. Alt kan skje. Men altså...
Jeg blir litt matt jeg.